07-09-16

sneeuwvogel met zonnesproetjes


Het was donderdag, het was warm, en het was de eerste keer dat ik van een echt model foto's maakte. Ofja, geen echt model. Een bijna echt model. Een model in wording? Enfin, iemand die vrijwillig op de foto wou. Samen met Britt en model Merel waagde ik me in de hitte van het bos van de Baron in Edegem (geweldig moment voor een fotoshoot, zo midden in een hittegolf), van schaduw naar schaduw huppelend, om enkele mooie foto's te maken. Dit is het resultaat.






Alle credits voor dit idee van bovenstaande foto gaan naar Britt. Ook de mooie hoed die Merel af en toe aanheeft is van haar. De titel van deze blogpost is trouwens een verwijzing naar Merels totem ('goedlachse sneeuwstormvogel') en de zonnesproetjes op de eerste foto. Ja, dat woord is verzonnen. Het was dat of 'sterrenstofgefonkel', maar dat klonk niet mooi bij 'sneeuwstormvogel'.





13 opmerkingen:

  1. Ik had het al op instagram gezegd, maar die eerste foto vind ik echt ZO MOOI. Dit zijn echt precies het soort foto's die ik ook zou willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooh, maar dat zijn ze al hoor! Dat zelfportret van jouw in dat licht voor die muur is zo mooi!

      Verwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtige foto's! Heel erg tof gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOOOW Lise, (ik wilde ook iets met mijn foto's doen die ik van jullie had, maar ik weet niet hoe ik het wil..) zoveel prachtige blur in je foto's, oooh. En dat foto idee van mij, is eigenlijk van jou, want je had dat gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dan is het een gezamenlijk idee :) Een beetje van ons allebei hihi... Ik ben benieuwd wat je met de foto's gaat doen! Jouw kennende vind je iets kei origineels, waarbij dit echt niks lijkt. Ik ben super benieuwd naar de foto's die jij die dag van Merel hebt gemaakt :)

      Verwijderen
  4. Waahh wat een gave foto's!! Echt megamooi licht-en-schaduwenspel<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Bossen zijn echt mijn favoriete fotoplek haha, alles lijkt zoveel mooier met dat licht.

      Verwijderen
  5. Oh wauw, vooral die close up foto's in combinatie met schaduw! Echt zot mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw. Alles wat ik kan zeggen: ZO MOOI. Prachtig licht ook, en zo'n fijn sfeertje... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel! Ik ben echt tevreden over de sfeer die ik in de foto's heb kunnen brengen. Het was mijn bedoeling om zoiets dromerigs te creëren :)

      Verwijderen
  7. Aah waaauw, deze foto's zijn zo mooi! Vooral die waar de schaduwen zo op haar gezicht vallen. Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen