13-09-16

morgenrood rozenblad


Op deze twee eerste foto's zie je waarschijnlijk de meest uitgeveegde tekening ooit. Maar goed, laten we ons daar maar niet druk om maken. Vegen geven karakter, toch? (Niet dat deze al felrode tekening dat nodig had) Ik maakte deze tekening op de laatste dag dat ik nog echt 'thuis' woonde. Nu zit ik in Gent. Op kot. Alleen. Ik lijk 10 keer zoveel tijd te hebben als in de vakantie. Vreemd, aangezien ik me voor 60 volle studiepunten heb ingeschreven op school. Ik kwam er pas net achter dat de meeste mensen zich voor minder inschrijven, omdat het anders te zwaar is. Ik denk dat ik het wel aankan, toch? Maar dus, als ik ineens van het internet en uit het sociale leven verdwijn, is het dus daardoor. 'De zware studie'. 



Dit is het plantje dat ik natekende. Een 'pilea', oftewel vriendschapsplant. Volgens het verhaal mag je de stekjes alleen doorgeven aan mensen om wie je heel veel geeft. Ik weet al aan wie ik m'n baby pilea's ga doorgeven als m'n plant stekjes krijgt :) De foto's hieronder nam ik in m'n nieuwe kamer.



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke details van je kamer! en die tekening ook, heel mooi! Veel succes en plezier met je studie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tekening is echt heel leuk geworden! Lise ik zou het echt heel erg leuk vinden als je een roomtour zou doen of anders gezegd een kottour, dat zou zo leuk zijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, gelukkig maar dat ik net mijn vuile was heb opgeruimd ;) Ik wil heel graag een roomtour doen! (Ik heb er in m'n kamer thuis al super vaak één opgenomen, maar ik ben de bestanden steeds kwijtgeraakt... ) Ik denk dat ik nog wel even wacht tot er wat meer persoonlijke spulletjes staan in m'n kot. op dit moment voelt het nogal leeg. Mijn kamer thuis ook trouwens, omdat daar nu amper nog iets staat. Alsof mijn 'thuis' in tweeën is gesplitst, waardoor ik nergens meer dat echte thuisgevoel heb.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie tekening! Een roomtour is leuk, inderdaad!<3 X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik vind je blog echt leuk, anders en simpel, en zo leuk dat als je naar je blog gaat, het eerste (en enige) wat je ziet de titel is. Zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dankjewel :) Dat vind ik heel leuk om te horen! Ik was van plan om die titel ook echt als enige op de eerste pagina te zetten, en dat je dan moest klikken om naar de rest te gaan (ipv dat je nu naar beneden moet scrollen zeg maar), maar ik ben er nog niet achter gekomen hoe ik dat moet doen :)

      Verwijderen
  5. Oh Lise, hoe meer je toont des te meer in nieuwsgieriger wordt naar de rest. En hey, die betekenis achter die plant kende ik nog niet? En zoals Klaarte zegt, een kottour zou hééééél leuk zijn, hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kot tour is onderweg :)) Ik heb net al een paar eerste foto's online gezet!

      Verwijderen