10-09-16

heel veel oeps


Juist ja. Ik had gezegd dat er posts online zouden komen terwijl ik weg was. Daar is niets in van huis gekomen. Oeps. Ik ben nu dus weer thuis, in mijn ouders hun huis, maar binnenkort verhuis ik naar het prachtige kamertje dat je hierboven op de foto ziet. Ohja, nog iets wat de afgelopen week is gebeurd: Lieve Lise maakte te veel strandfilmpjes, waardoor het geheugen van haar laptop vol raakte. Met als resultaat dat ik dus geen nieuwe foto's van m'n Nikon op de blog kan krijgen. Dubbel oeps. Vandaar dat deze foto (en de foto's van het schetsboek gifje) met m'n iPhone zijn gemaakt.

Wanneer m'n laptop dus gefixt is (aka, wanneer ik het over m'n hart heb gekregen om al die filmpjes te verwijderen) komen er weer nieuwe dingen online, waaronder foto's van alle mooie hoekjes van m'n kot (exclusief raam dat met ducttape vast zit), en het filmpje dat ik aan zee maakte.

3 opmerkingen:

  1. Je kot (zelfs met ducttape) is kei mooi, kan niet wachten om het eens te bewonderen, ooit, hihi. Heb je dan echt zoveel strandfilmpjes? (En als nu kei kei kei oude foto's verwijdert die al zot lang op je blog staan? Want ik wil nieuwe dingetjes zien.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat mooi dat raam! Ik ben superbenieuwd naar het filmpje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, ik ben benieuwd hoe je kot er uit ziet! :)

    BeantwoordenVerwijderen