31-08-16

vakantie schetsboek


Ik ben momenteel op vakantie aan de zee, aan het randje van de Belgisch/Franse grens. Ik heb een paar blogposts ingepland, die normaal gezien online zouden moeten komen terwijl ik weg ben. Die zien jullie dus binnenkort tevoorschijn komen... Tot dan kunnen jullie genieten van dit gifje dat ik maakte van m'n nieuwe schetsboek. Aan iedereen die nu nog op vakantie is: een prettige vakantie gewenst! En iedereen die nu al weer achter de schoolbanken zit: veel sterkte ;)
BewarenBewaren

18 opmerkingen:

  1. Woow, da's alweer een nieuwe schetsboek, amai, dus da's dan alleen voor vakantie's of huh? (En omg ik zag mezelf, Lobke en Helene, klopt dat, hehe, je moet je gifje nog wat trager zetten de volgende keer want ik wil alles goed bekijken van al je kunstwerkjes, hihi.) Amuseer je nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee nee het gaat juist zo snel zodat jij dat niet zou herkennen haha :) En dit is niet echt mijn vakantieschetsboek, maar mijn andere was vol en ik ben in de vakantie een nieuwe begonnen, dus vandaar: een 'vakantie schetsboek' (+ voor de meeste blogpost titels gooi ik gewoon een heleboel woorden achter elkaar)

      Verwijderen
  2. Heerlijk even naar de zee! ENJOY. Zo leuk gedaan dit. Toffe knutseltjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben de knutselaar van knutselige knutsels. Knutselige knutsels maken dat kan ik goed. (Mijn spellcheck is het niet eens met deze zin)

      Verwijderen
  3. Je boekje is echt leuk geworden en veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt fan van jou schetsboeken. En wow je tekeningen zo laten zien met een gifje is echt een goed idee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, ik vond het ook een leuk idee, maar het duurt zo lang om te laden he...

      Verwijderen
  5. Liseeeeee, alweer zo'n mooie schetsboek! Je blijft me echt verbazen met je talent. Ik ben dus daarom heel erg benieuwd wat jij allemaal op school gaat maken hihi. Nog heel veel plezier daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan je mooi tekenen!! Ik wil dat ook kunnen.. geniet van je vakantie Lise! En deel vaker je schetsboeken, want ze zijn echt heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dankjewel :) Dat zal ik zeker doen! Ik ga illustratie studeren, dus dan ga ik waarschijnlijk nog meer tekenen als ik al doe. Ik zal er aan denken om veel foto's te nemen :)

      Verwijderen
  7. Oh wauw lise! Dat is weeral zo mooi! ik zag mezelf erin staan, ik ben zo vereerd haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk gedaan met zo'n GIFje! Je tekeningen zijn ook echt mega leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, je schetsboek is echt heel gaaf! Ohh, wat kan je toch prachtig tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen