02-08-16

Utrecht met Britt en Eline


Terwijl ik van de meet met Laura en Britt zo weinig foto's online gooide, kon ik me dit keer echt niet inhouden. Zoveel leuke foto's dat ik in Utrecht gemaakt heb! Ohja, want ik ging dus naar Utrecht, met Britt en Eline. Omdat ik zoveel foto's genomen heb, besloot ik ons avontuur op te splitsen in meerdere artikeltjes. In dit artikel: onze tweede fotostop en de kat die Britt aanviel. (Jaja, ik begin niet met ons eerste fotoplekje omdat ik deze foto's leuker vond en je moet altijd met iets goeds beginnen anders lezen mensen niet verder)(wijze raad van tante Kaat Lise)



Eline was zo slim om op voorhand allemaal leuke plekjes te bedenken waar we samen naartoe konden gaan. Ze was een beetje onze 'gids'. Dus, met gids Eline liepen we heel Utrecht rond, de mooiste fotoplekjes passerend. Onze tweede fotostop was dit leuke pleintje, dat iets weg had van een soort geheime tuin.




We vonden een heel leuk bankje, verscholen tussen de planten: de perfecte plek om even te poseren. Ik kreeg Britt zover om even op het bankje te gaan zitten zodat ik deze foto's kon maken. Vergis je niet, ik ben geen fotografe (de helft van mijn foto's zijn verschrikkelijk bewogen en overbelicht, ik schaam me echt als ik die aan iemand laat zien), maar zo nu en dan komt er toch wel iets semi-fatsoenlijks uit. Dit is dat kleine deeltje goed-gelukte foto's, vakkundig uitgesorteerd door jullie lievelingsblogster (aka ik dus).




Wat kwamen we nog tegen op dat pleintje? Deze kat. Dus wij (de kattenvrouwtjes die wij zijn) stoppen om hem even te aaien. Knuffel, knuffel, wij blij, kat blij, tot hij opeens besloot om Britt aan te vallen en haar een grote krab op haar arm te bezorgen. Rotkat. (Nee grapje hoor, ik hou van katten)






Wil je meer foto's zien van onze meetup in Utrecht, kijk dan alvast uit naar de volgende artikeltjes! Ze komen waarschijnlijk later deze week/maand online. Wat kun je allemaal verwachten? De domtuin, roze huisjes, een vlog, en meer foto's van Eline (want ik realiseer me net dat Eline op maar één van de foto's in dit artikel staat? Eline waar was je?)

19 opmerkingen:

  1. Het zag er zo leuk uit! Ik ben benieuwd naar al jullie avonturen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto's zijn inderdaad zo leuk! Elke foto heeft dan ook echt een magische sfeer wat het echt nog mooier maakt.En wat is die kat toch zo lief. Jammer dat hij Britt aanviel haha! Ben benieuwd naar de volgende fotostop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar die rotkat, want ik houd ook super veel van katten, maar als ze niet luisteren of raar gaan doen, dag hoor! Maar, ik vind je foto's heel leuk. Fijn sfeertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah Lise ik hou echt van de manier waarop je deze foto's bewerkt hebt! Het was zo'n fijne dag <3 (dit was overigens de derde fotostop hihihihi (de domtuin was de tweede maar who cares)) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, oeps, nouja... Shhhhht niet verder vertellen dan

      Verwijderen
    2. Oh en ik heb echt mijn best gedaan bij het bewerken :) Normaal gooi ik er gewoon de eerste de beste VSCO-filter overheen, maar nu heb ik geprobeerd om het me een beetje eigen te maken. (Want iedereen bewerkt met VSCO tegenwoordig)(niet dat ik daar iets tegen heb hoor, VSCO is mooi)

      Verwijderen
  5. Ahh ziet er super leuk uit! Utrecht is ook echt mooi!! Wil je mijn blog ook volgen? :) Ik ben nét begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik neem eens een kijkje op je blog!

      Verwijderen
  6. Hele mooie foto's! Je hebt echt een fijne sfeer vastgelegd. Haha arme Britt, die kat kijkt nog zo onschuldig :) Ik ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die kat leek zo lief... Maar schijn bedriegt, zeker?

      Verwijderen
  7. De kat heeft me gebeten, hahaha (dat klinkt dramatischer dan krabben, ik heb gewoon drie putten in mijn pols, help). En lise, nee hoor, mijn foto's zijn pas héél dramatisch, bij jou zijn ze tenminste scherp, bij mij is het te donker/te licht én wazig, dus please, je bent een goeie fotografe. En dat sfeertje dat over je foto's zit is zo leuk! (en help ik haat close-ups, je wilt nog een keertje ruzie met me hebben, haha).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is GEEN close-up het is een portret dus het telt niet

      Verwijderen
  8. Yay, wat klinkt dat gezellig! En je foto's hebben een heeel fijn sfeertje. Die kat leek nog wel zo cute trouwens ;) Ik heb nu al veeel zin om de volgende artikeltjes te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! Ziet en klinkt gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne plaatjes! En leuk hè, Utrecht? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een praaaachtige foto's! Britt is zo fotogeniek<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is ze (al gelooft ze zelf van niet)!

      Verwijderen
  12. Ik had de artikeltjes van Britt en Eline ook gezien, en wat een leuke foto's hebben jullie gemaakt in Utrecht! Utrecht is ook zo pretty. Heel mooi hoe je deze foto's bewerkt hebt ook!

    BeantwoordenVerwijderen