27-08-16

kaarsjes branden in de botanische tuin


Op een prachtige zomerdag ging ik met Britt, Lobke en Helene naar Leuven. Ik had gedacht dat we in een super mooi station zouden aankomen, maar blijkbaar staat het station dat ik in mijn hoofd had dus in Luik. Oeps. Het was toch nog een ontzettend leuke dag! Wat het station ontbrak aan schoonheid, maakte de kruidtuin zeker goed! We dwaalden lang rond tussen de plantjes, maakten veel foto's, aten met z'n allen van één cupcake met vier kaarsjes, en schreven wijze woorden op in blauwe boekjes. Ohja, en Britt leerde ons ook hoe we onze camera manueel moesten instellen. Op de foto hierboven is Britt ons uitleg aan het geven over diafragma en sluitertijd (blijkbaar met behulp van een plant?). Alle mooie met-groot-diafragma-getrokken foto's zijn dus dankzij Britt. Dankjewel Britt.



Hierboven zie je een voorbeeld van topfotografe Lobke in actie, met super-geblurde achtergrond. Daaronder enkele rode bloemetjes, en hieronder zie je Britt in de struiken klimmen om een foto van Lobke te kunnen maken vanuit net die perfecte hoek.



Helene met haar stukje wol rond haar nek (want waarom 10€ spenderen bij Urban Outfitters als je ook gewoon wol rond je nek kunt knopen, toch? Hihi), en Britt nog steeds in de struikjes. Als Lobke een topfotografe is, dan is Helene zeker een topmodel. Kijk nu naar die foto. Hoe mooi kan zij wel niet poseren?? 



Dan blijven alleen ik en Britt nog over. Wat zijn wij? Topblogsters? Laat het weten in de reacties ;) Oh, er komt trouwens ook nog een filmpje over Leuven, binnenkort. (Jaja, ik heb ook gezegd dat er nog duizenden posts over Utrecht kwamen, en die laten voorlopig nog op zich wachten, maar hé, het filmpje staat toch al online? Dat is toch al iets?) 



Wedden dat Lobke, Britt en Helene alledrie niet door hadden dat ik heb gefilmd? Schijnbaar heeft niemand dat ooit door, haha :)
BewarenBewaren

11 opmerkingen:

  1. Ah zo leuk al die foto's! En jullie zijn allemaal topblogsters -fotografes en -modellen haha, echt<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah jouw foto's hebben altijd zo'n fijn analoog sfeertje, zoo moooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het wel door dat je filmde! Ik was aan het wachten toen je je foto had getrokken om voorbij te lopen en zag je zachtjes bewegen.. en toen wist ik het! hihi. Het was zoooo gezellig. Moeten we zeker nog eens doen, blijven afspreken met elkaar! En de foto's heb je zo mooi bewerkt. Natuurlijk zijn jij en Britt topblogsters :)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaaa gefeliciteerd Lobke, je bent de eerste die het door heeft gehad! (Doe maar alsof hier alle feestelijke emojis bij staan, met vooral veel van die dansende dames want die zijn het leukst)

      Verwijderen
  4. Hele mooie foto's! Volgensmij zijn jullie allemaal topblogsters ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's zijn zo leuk! Jij en Britt zijn zeker Topblogsters hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie foto's en meisjes! Leuven is echt een leuke stad, ga er ook vaak naar toe.
    Ik probeer het bloggen te herpakken... als je zin hebt: maritual.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Topblogsters zijn jullie sowieso allemaal! Mooi foto's heb je gemaakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HEB JE GEFILMD? Oh jeeee, haha. Wij zijn top verdwaalsters Lise, past nog beter bij ons, haha. En oh dit is zo'n leuk verslagje, ooh.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaa jullie zijn ALLEMAAL ECHT TOPBLOGSTERS!!! En super leuk dat jullie weer hebben gemeet! Je foto's zijn weer super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen