27-07-16

vintage lookbook




Ik filmde een vintage lookbook. Ik noem het vintage, maar eigenlijk komt alles gewoon uit de kringloopwinkel. Oeps. Het lookbook nam ik op in mei, zette ik helemaal in elkaar in juni, en publiceer ik pas nu, in juli. Waarom zo laat? Eens ik het filmpje in elkaar had gezet was ik er heel ontevreden mee. Toen vergat ik dat ik het ooit had gemaakt, tot ik het op een dag weer tegenkwam, ergens ver weg in één of ander mapje op m'n laptop. Ik keek er nog eens naar, zette er een ander muziekje onder, paste wat dingetjes aan hier en daar en POEF, tevredenheid. Dus hier is het filmpje, eindelijk op de blog.



Ik zou zeggen: haal zes minuten uit je dag om deze video te bekijken, en misschien nog een zevende minuutje om te reageren?

muziek: By my side - Craves

15 opmerkingen:

  1. Super tof gedaan! Wauw! Hoe heb je 'm bewerkt, ik bedoel met welk bewerkingsporgramma? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bewerk alles met iMovie :) Het vergt wel wat uitzoeken/trucjes/gepruts om het zo te krijgen zoals in dit filmpje haha

      Verwijderen
  2. Ik vind je kledingstijl zooooooo leuk! Ik wou dat ik dat ook kon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik gooi gewoon een heleboel dingen bij elkaar en hoop dat het mooi is eigenlijk haha

      Verwijderen
  3. Wauw, heel leuk en mooi bewerkt! En mag ik vragen hoe dat heet waar je mee schrijft? (#noob, sorry! haha)
    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, een penseel? Waterverf? Niets fancy in ieder geval :)

      Verwijderen
  4. Superleuk filmpje! Vooral met waterverf schrijven waar de kleding vandaan komt, dat vind ik echt heel origineel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt zot mooi gemaakt Lise! Wow! En hoe je al die dingetjes opschrijft, kei mooi? (Hoe slaag je er zelfs in om de hele tijd in datzelfde lettertype te kunnen schrijven?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is één van m'n vele handschriften :) Ik heb er een stuk of 3 waar ik constant mee schrijf, dus die zitten wel zo ongeveer in m'n handen.

      Verwijderen
  6. Het filmpje is echt geslaagd, je mag er trots op zijn! En de outfits zijn zoals gewoonlijk af. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love it!!! Je outfits, de manier waarop je het filmpje bewerkt hebt, hoe je alles opschrijft en zo. Love it all <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk is dat wel niet? Staat je echt allemaal super! :)

    BeantwoordenVerwijderen