10-07-16

#schetsboekdingen


Ja ja, je ziet het goed, schetsboekdingen is terug! Als hashtag vanaf nu. Omdat ik mijn voornemen om meer van m'n schetsboek te laten zien wil nakomen, heb ik besloten 'schetsboekdingen' niet meer als blogppost titel te gebruiken. Want, stel dat ik toch mijn voornemen nakom, staat het hier binnen de kortste keren vol met alleen maar posts getiteld 'schetsboekdingen'. En dat willen we niet.

Deze twee schetsboekpagina's tekende ik in de tuin, op een veel te warme zomerdag. Ik gebruikte mijn stiften (sorry Eline) van de Flying Tiger, balpennen en fluoroze kleurpotlood (dat helaas niet te zien is op de ingescande foto)(ik kijk er zo naar uit een fatsoenlijke scanner te hebben binnenkort).


21 opmerkingen:

  1. Ik word hier altijd zo blij van! Ziet er echt super artistiek én leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, dankje! Ik vind het zelf ook altijd super om in iemands schetsboek te mogen kijken :)

      Verwijderen
  2. ik vind dit soort artikels echt heel leuk. Gewoon een kijkje in iemands schetsblok :) Toevallig, want ik heb net ook een schetsboek artikel gemaakt (het was niet de bedoeling dat deze reactie zelfpromotie werd, hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, ik had het al gezien :) (En zo rot voor je dat je schetsboeken ineens weg zijn...)

      Verwijderen
  3. Je bent echt zo creatief, echt super mooi je schetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dit je nieuwe verandering? Ik vind het echt geweldig!! Je tekeningen zijn echt prachtig en als dit al schetsdingen zijn, hoe mooi zijn dan niet je uiteindelijke tekeningen!!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit is waar ik voor ging :) Sinds ik op mijn laatste toelating totaal afgekraakt ben omwille van mijn 'echte' werken, durf ik niet goed meer buiten m'n schetsboek te werken denk ik... Maar goed, zolang ik maar teken is het goed, of het nu in m'n schetsboek is of niet.

      Verwijderen
  5. Oh die schetsen zijn zo goed! Heel tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die schetsen zijn zo goed! Heel tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt kei leuk Lise! Vooral ook die "random" strepen op de bladeren (niet gewoon het blad inkleuren, maar er lossendoor doorstrepen, kei tof, artistieke vrijheid heet dat, niet?). En huh ga je een nieuwe scanner kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een binnenkort een scanner op school :)

      Verwijderen
  8. Ooh wat mooi! Ook met die kleuren die er zo losjes zijn opgebracht. Echt super zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen