09-07-16

meer leven



Ik ga proberen wat meer leven in deze blog te blazen. Er zal meer online komen, maar wat online komt zal minder op de 'typische blogpost' lijken. Geen inleiding, midden, slot-structuur meer, en ook niet altijd even mooie foto's. Want de waarheid is dat ik mijn spiegelreflex amper nog ergens mee naartoe neem de laatste tijd. Ik had lang het gevoel dat ik alleen die zeldzame momenten kon laten zien waarop ik mijn camera bij had, maar nu ben ik daar dus overheen. Ik omarm de onbewerkte foto's van brakke kwaliteit die ik met m'n iPhone maak, en de schetsen die ik snel even heb ingescand. Mijn blog wordt weer zoals hij vroeger was, meer iets echt van mij.

Deze foto's maakte ik op de eindejaarstentoonstelling van st Lucas Antwerpen en de Koninklijke Academie, 'Capital M'. Alle eigenaars van de werken zijn hier te vinden. (Oh en alle foto's zijn gemaakt en hier gepubliceerd zonder toestemming, dus als iemand van die scholen dit leest: sorry, sorry, sorry, maar ik vind jullie werken echt heel mooi, nog eens sorry maar ik zag jullie nergens staan en dan nog zou ik het niet hebben durven vragen, sorry)

Nutteloze info bij de foto's:

  • schetsboekjes zijn heel erg leuk, vooral wanneer ze zelf gebonden zijn en vol staan met schrijfsels en dingetjes die niemand eigenlijk mag lezen
  • NEEM ALTIJD EN OVERAL JE SCHETSBOEKEN MEE LISE
  • visitekaartjes die passen bij wat je doet (een gevouwen kaartje voor iemand die van origami houdt)
  • met z'n twee√ęn is alles leuker
  • ik moet dringend naar de Tiger voor meer markers












16 opmerkingen:

  1. Hoe mooi zijn al die dingetjes, ooh. En weet je, het probleem dat ik altijd heb met schetsboekjes is dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen. Ik wil het meteen perfect hebben ofzoiets, terwijl dat totaaal niet past bij een schtesboekje. Ik vond hoe je de laatste tijd blogde ook gewoon Lise hoor? Maar ik kijk uit naar de vernieuwing, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mjaaaaah, maar zo gepland elke week een post schrijven is echt niets voor mij. Ik laat ook niet echt zien wat me interesseert weet je? Ik heb al maanden niets over m'n tekeningen geschreven, terwijl dat is waar ik 90% van de tijd mee bezig ben. Ik was van plan mensen te vertellen over deze blog, maar dan wil ik er wel trots op kunnen zijn... En dat is op dit moment niet het geval (maar binnenkort weer wel!!)

      Verwijderen
    2. Ik wil me ook niet gedwongen voelen om altijd 'aan de regels te moeten voldoen'. Vroeger postte ik soms gewoon een foto, zonder uitleg. Dat wil ik weer durven doen, als ik daar zin in heb.

      Verwijderen
  2. Wow ja, je hebt gelijk! Ze maken echt super mooie dingen! Ik vind je schrijfstijl van nu ook heel erg leuk hoor, maar je moet doen wat jezelf wil. Ik ben alleszins heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees gerust, mijn schrijfstijl blijft hetzelfde :) Het is alleen het uiterlijk/de inhoud die een beetje gaat veranderen.

      Verwijderen
    2. Wees gerust, mijn schrijfstijl blijft hetzelfde :) Het is alleen het uiterlijk/de inhoud die een beetje gaat veranderen.

      Verwijderen
  3. Toffe kunstwerkjes zeg! En gewoon doen waar je blij van wordt joh, ik volg je blog sowieso wel ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat vind ik wel een tof ideetje Lise! Ik ben heel erg benieuwd hoe je posts gaan worden. En al die foto's met je iPhone zijn hartstikke mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel, ik heb echt moeite gedaan om ze er fatsoenlijk uit te laten zien bij het bewerken hihi

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige kunstwerkjes! En wow, ik dacht echt dat deze foto's gewoon met spiegelreflex gemaakt waren! Echt knap gedaan! En op jouw blog moet je natuurlijk lekker doen waar je zelf zin in hebt ( heb maling aan de gevestigde blogger-orde!) en ik weet zeker dat het superleuk uitpakt! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik zal het compliment doorgeven aan m'n iPhone ;)

      Verwijderen
  6. Ik vind het een goed idee, doe gewoon wat je wilt want ik lees graag rommelige dingen. Doe gewoon wat typisch Lise is. ;)

    BeantwoordenVerwijderen