15-07-16

kaffeenini en mislukte urbex




Maar drie foto's? Ja, maar drie foto's. Ik vond deze drie zo mooi samen dat ik er geen andere bij wilde zetten. Bovendien maakte ik ook nog een filmpje, dus dat komt binnenkort ook online (samen met een spam van alle foto's die we die dag nog maakten)(min deze drie dus). 

Maandag 11 juli ging ik met Laura en Britt naar Antwerpen. Het was de eerste keer dat ik Laura ontmoette, dus dat was best wel spannend. Gelukkig bleek ze een heel tof meisje te zijn, en hebben we met z'n drieën super goed gelachen! (Prat)(Andere achter)(Bestek)

We zijn eerst iets gaan eten bij Kaffeenini in de Nationalestraat, waar we alledrie een bagel bestelden waarvan we de naam niet konden uitspreken. 'Hertog Heimrich' ofzoiets. Vertaald: een bagel met Nutella en banaan. We werden raar aangestaard omdat we als echte kleuters aan tafel zaten, niet in staat om onze bagels fatsoenlijk te snijden, met wegwaaiende servetten (die maar tevoorschijn bleven komen?) en hier constant door moesten giechelen. En daarbovenop waren we nog constant foto's van alles aan het maken. Britt kon zich nog net inhouden om op de tafel te gaan staan om een foto van ons eten te maken.

We vervolgden onze uitstap naar een aantal fotolocaties, zoals Chambre Du Commerce, Rhombus (beter bekend als het ruitvormige gat in Antwerpen Centraal), en de plantentuin. Meer hierover in het filmpje ;) Ook het 'mislukte urbex' gedeelte wordt daarin verklaard. Als je echt niet kan wachten kun je ook de artikels van Laura en Britt eens lezen. En als je wel kan wachten moet je dat ook doen want hun blogs zijn leuk, hihi :) 

Dankjewel Laura en Britt voor deze leuke dag!


de tweede foto is door Laura gemaakt

16 opmerkingen:

  1. Ah zo leuk, ik ben benieuwd naar het filmpje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAT GIFJE OMG ZO LEUK!!!! (kan dat op insta, gifjes, dan wil ik hem) en andere achter, ik moest gelijk lachen, hoe dom ben ik, serieus. Heb je echt gefilmd? Dat heb ik nooit door gehad (moet ik nu bang zijn?). en jij ook bedankt lise, je bent een toppertje hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees gevreesd Britt (oh nee wacht is dat niet dat mensen van jou bang zijn? Oeps), ik heb veel gefilmd hihi!

      Verwijderen
    2. En het is mij nog niet gelukt om een gifje of video op insta te krijgen?? Als jij dat kunt wil ik weten hoe je het doet!

      Verwijderen
    3. ik ben echt bang nu, haha oh dju ik had gehoopt dat jij het wist! :(

      Verwijderen
    4. Nope. Maar Naomi (lkth) doet dat wel vaker, dus misschien moet je het haar eens vragen? Oh, en Chantal heeft volgens mij ook eens een filmpje gepost.

      Verwijderen
  3. Die gif is te cute! Leuke foto's, inderdaad ook bij elkaar! Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt enorm gezellig uit. Dat gifje is echt heel leuk gemaakt, Lise! Ik ben erg benieuwd naar het filmpje, maar weet zeker dat dat een enorme sfeermaker zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, sfeer maken dat doen we graag :)

      Verwijderen
  5. Ja, ik ga ook nog even zeggen dat dat gifje ontzettend leuk is, want dat is 'ie echt! Het klinkt als een leuke dag en na dit toffe postje ben ik héél benieuwd naar je video. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gifje is zo leuk, en de foto's ook! Het klinkt als een heel gezellige meeting! Ik ben alvast benieuwd naar het filmpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe gezellig je ook denk dat het was, het was zeker 10x zo leuk!

      Verwijderen