23-07-16


Ik wachtte heel lang in Antwerpen Centraal terwijl een vrouw op de foto wou met een roltrap, de man van het wafelkraam zich kapot zweette en een reiziger met enkel een fietszadel rondliep. Gepikt of nieuw? Ik zou het niet weten.

Ikzelf durfde niet op te staan van waar ik me een uur eerder had gezet, omdat ik wist dat ik een zweetplek zou achterlaten op het bankje waar ik zat. Alhoewel, het waren redelijk glanzende tegels. Misschien hebben ze die speciaal daarvoor gekozen. Je weet nooit waar je op gaat zitten. Een vrouw vroeg me waar er ergens een bankautomaat was, maar ik, als-ze-haar-bankkaart-dan-toch-gebruikt-laat-ze-hem-in-de-automaat-zitten Lise, had geen idee waar die ergens zou kunnen zijn.

Tot mijn teleurstelling zag ik niemand pokémon go spelen. Tot zover dit verslag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een tof stukje! En, die fietszadel, vreeeemd. Maar waarom wachtte je nu op Centraal? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik die veel te vroeg was + trein van een vriendin veel te laat= ik een uur wachten

      Verwijderen
  2. Oeh beetje geheimzinnig dit, I likee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit gifje is zot leuk lise (en awh, ik wil wel pokemon met je spelen???) en lees i het nu goed dat je je bankkaart in de automaat hebt laten zitten, haha. Aw, ik dacht dat ik erg was (oké, nee, niemand kan aan mijn lompigheid tippen).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al meer dan één keer. En jaaaaa! TEAM GEEL!

      Verwijderen