19-07-16

en toen werd alles zwart

  1. Breng het masker aan op je gezicht
  2. Laat het masker 30-45 minuten drogen
  3. Verwijder het masker en zie hoe mee-eters en dode huid meekomen
  4. Voel hoe zacht en schoon je huid aanvoelt
Dit waren de woorden op het pakketje dat ik vorige maand aankreeg. Maybeauty was zo vriendelijk om mij enkele gezichtsmaskers op te sturen om uit te testen, dus dat deed ik. In het pakketje vond ik 5 aparte pakjes. Op de verpakking staat duidelijk dat je het masker niet op behaarde plaatsen mag smeren, bijvoorbeeld op je wenkbrauwen, omdat het masker ook ontharend kan werken. Je zou er ook best je snor mee kunnen waxen dus. Maar goed, ik heb dus geen snor (meer?). Ik smeerde het masker op m'n gezicht. Ook mijn handen, de vloer en de wastafel genoten mee. Alles zwart. Feest.



Na een dertigtal minuten voel je (ja je, want jij wilt dit masker ook kopen, wacht maar) het masker trekken, wat het teken is dat het droogt. Ietsje later is het tijd om het eraf te halen. Het is een peel-off masker, zo een die de vaardige beauty goeroe er in één keer weet af te trekken. Helaas ben ik zo gevorderd nog niet, en moest ik wat prutsen eer het volledige goedje van m'n wangen kwam. Maar, niet getreurd, er zitten 5 maskers in een pakje, dus ik heb nog 4 keer om te oefenen. Nog 4 keer dat heerlijke gevoel van een soort folie van je gezicht te halen. Het is zo'n fijn gevoel! Net als de golven van de zee tegen de kust horen slaan, of een hele reep chocolade in één keer naar binnen werken. Alleen dan iets beter voor je huid dan die chocola. Nog 4 zakjes in het pak. Wedden dat ik het vijfde er af haal als een pro?

Nog enkele tips:

  • Indien je net als mij een frou hebt, en je voorhoofd dus liever niet insmeert, is de helft van het masker al genoeg! Zo kan je de andere helft een andere keer gebruiken, of delen met een vriend(in) of zus (broers kun je altijd ook proberen, maar ik betwijfel of dat gaat lukken)
  • Als je wat van het masker gemorst hebt, wacht dan tot het droog is om het weg te halen, dan kun je het er zo af pellen/krabben. Probeer het niet met nat weg te krijgen.
  • Er zit een handig kwastje bij het pakket waarmee je het masker op je gezicht kan smeren (ik gebruikte dit niet omdat ik m'n handen graag vuil maak bij dit soort dingen)(nee grapje, ik was vergeten dat er een kwastje bij zat)
  • Geniet! 

Ik ben echt blij met dit gezichtsmasker. Meestal doe ik gewoon eeen gezichtsmasker op om die typsiche Amerikaanse tiener momenten te beleven, met een masker op en komkommers op je ogen, maar dit keer had het masker ook écht effect op mijn huid. Toen ik het er af haalde bleef er zo veel rommel aan plakken. Niet te geloven dat dat daarvoor allemaal op mijn gezicht zat. Na een paar dagen merkte ik ook dat mijn huid veel minder vet werd, en ik had ook geen last meer van nieuwe puisten. Een goed resultaat dus!


Als laatste wil ik deze blogpost nog eindigen met een code, waarmee jullie 30% korting krijgen op het gezichtsmasker: 

halverwegemask30

Je kan het masker hier bestellen. Alvast veel plezier met 'pellen', hihi!


het liedje in het filmpje: By my side - Craves

5 opmerkingen:

  1. Haha, zalig dit lise! Weet je, maak eens vaker van dit soort reviews, vind ik veel leuker dan die standaard reviews van beautybloggers. (Ik zou dit masker gewoon al kopen voor die zwarte troep, altijd leuk voor foto's.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, hopelijk kan Maybeauty mijn sarcasme en mijn gesmos ook wat appreciëren :) Ik ben stiekem een beetje bang dat ze mijn aparte aanpak maar niets vinden...

      Verwijderen
  2. Haha, leuk dat je er een filmpje bij maakt! Dat maakt het gelijk een stuk minder simpel en saai (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit als een fijn gezichtsmasker, kan je dit enkel online kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is voorlopig enkel via hun website te bestellen :)

      Verwijderen