04-07-16

een Q&A van anderhalve minuut


(zet je geluid zeker luid genoeg, anders is de achtergrondmuziek niet hoorbaar)

Ta-daah! Een Q&A. Van anderhalve minuut. Alsof je dat nog niet in de titel gelezen had. Ahum. Dit is trouwens dezelfde video waar ik het over had, die door de regen was verpest, maar zoals je ziet heb ik toch nog een paar stukjes kunnen redden.

Zoals de oplettende lezer al had gemerkt, post ik meestal iets nieuws op zaterdag. Deze zaterdag verscheen er niets. Dit is voornamelijk de reden waarom er nergens op deze blog iets te vinden is van 'elke zaterdag een nieuwe post!'. Nu geeft het niet dat ik wat te laat ben (of een week niets van me laat horen). Ik ben niet aan een blogschema gebonden, zie je.

Waarom deze post een beetje laat is? Ik werk een deel van deze vakantie, om wat geld te verdienen voor m'n kotleven. Nee, geen geld voor drank, zoals de meeste van mijn leeftijdgenoten die op kot gaan volgend schooljaar. Geld voor de inrichting. Want, zoals mijn drie pinterest borden met als onderwerp 'droomhuis/interieur' doen denken, is het echt mijn droom om een eigen huisje te hebben. Dit is de eerste stap, en daar ga ik goed gebruik van maken. Of mijn kot nu het kleinste van Gent is of niet, het wordt het mooiste, gezelligste, schattigste kot ooit.

het liedje is 'filthy believer' van BEA1991

youtube kanalen: 1, 2, 3, 4

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk filmpje, echt leuk om je een keer te horen praten! :) En ja, het is ook mijn droom om op kamers te gaan. Helaas heb ik denk ik na mijn interrail avontuur niet echt geld meer, maar ik ga er alsnog hard naar zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Lise, zo cute, haha. Kort maar krachtig, haha. Je uitleg bij dat ontbijt (ik herken het zo hard, alles is gewoon lekker). En yeah team, ik ga ook werken deze vakantie. Niet voor een kot, maar gewoon voor later, ofzo. (En een platenspeler!!!) Oh weet je, daar kijk ik zo hard naaruit dat ik ook een kot heb, hoe klein het ook is, de inrichting moet leuk zijn, hahaha. Ik snap je, vol-le-dig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke video! Tof ook om je stem een keer te horen. Ik ben benieuwd naar het volgende deel :) en ik ga de YouTube kanalen even checken, altijd leuk om nieuwe te ontdekken.
    Geniet van je vakantie en succes met het werken! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha,wat leuk dit! Heel erg rustgevend ook ofzo. Het geluid op de achtergrond valt echt nog wel mee hoor, je bent gewoon goed te verstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, op deze stukjes was ik nog super te verstaan, maar de rest klonk echt als een oude radio waarvan de antennes verbogen waren ofzo. Onverstaanbaar.

      Verwijderen
  5. Wat heb jij een fijne stem om naar te luisteren! Echt heel rustgevend! Zo'n hele erge Belgische accent heb je toch niet? Ik hoor wel een accent, maar ik kan alles wel heel goed verstaan! Ik ben heel erg benieuwd naar deel 2!

    BeantwoordenVerwijderen