18-06-16

soms vergat ze (een gedicht in 1 minuut)



Ik droeg een outfit, schreef een gedicht, luisterde naar Empress Of en maakte een filmpje. Wat ik nog deed, maar niet in dit filmpje te zien is: ik stond drie uur lang op een podium. Drie uur lang. We speelden met de klas een eigen bewerking van Don Juan van Molière, genaamd 'Not Don'. Wat was dat leuk! Maar ook confronterend. Ik zal nooit meer zoiets doen met mijn klas. Na een paar weken zullen we elkaar waarschijnlijk nooit meer in groep zien. De mensen waarmee ik bevriend ben, dat is geen probleem, die zie ik sowieso nog. Maar de mensen waarmee ik niet bevriend ben. De mensen met wie ik bevriend had willen zijn. Ik weet dat ik volgend jaar waarschijnlijk een minstens zo leuke klasgroep zal hebben, maar toch is dit afscheid moeilijk. De gedachte dat ik de meesten van hen nooit meer zal zien, en dat dit, als ik de afgelopen jaren andere keuzes had gemaakt, niet het geval had kunnen zijn, dat maakt me somber.

muziek: 1 - Empress Of

ik schreef een paar nieuwe stukjes voor 'een samenraapsel van toevalligheden'

7 opmerkingen:

  1. Leuk, die combi van een gedicht en een outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, jouw samenraapsel van toevalligheden. Ook het toneelstuk is erg herkenbaar - afscheid is toch altijd iets lastigs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch heerlijk creatief<3 Het gedichtje is zo mooi, net als je outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi shots!! En echt heel mooi gemaakt! Je bent echt heel creatief net wat Emma zegt!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gedichtjen! En het filmpje is ook heel creatief! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al je filmpjes zijn zo leuk om te bekijken, deze vond ik extra leuker met dat gedichtje ( ik denk dat je dichter gaat moeten worden ;) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dit gedichtje was echt mooi Lise, mag ik wat van je hersenspinsels lenen, please? En ik snap je struggles ook trouwens. Donderdag is ook de laatste dag dat ik mijn klas zie (niet de mensen hoor, maar gewoon de groep) en het was net die onwijs assertieve groep die me uit mijn schulp heeft doen komen. (Een beetje dan toch) Ik wil dit jaar zo graag opnieuw beleven, oh.

    BeantwoordenVerwijderen