07-05-16

want ik vind filmen veels te leuk



Hoera, een blogpost die niet bestaat uit een paar bijeen gesmeten foto's en stukjes tekst, maar waar ik echt lang mee bezig ben geweest (├ęcht lang)! Proficiat Lise, goed gedaan. Ik filmde een tijdje (ahum) geleden een week lang elke dag mijn outfit, omdat ik nu eenmaal heel erg slecht ben in oufitfoto's nemen. En daarbij, film is leuk. Dat dit filmpje al redelijk oud is zie je aan de beelden, waarvan ik op de helft nog neuspiercingloos ben. Veel plezier met kijken! Hieronder een lijstje van wat ik allemaal aanhad:

maandag: 
t-shirt - Monki // blouse - kringloop // rok - kringloop + diy // 
kniekousen - Veritas // brogues - kringloop (+veters van de Action) //
 oorbel - hippiewinkel in Granada

dinsdag:
top - H&M // bomber jas - Episode // broek - kringloop // 
schoenen - kringloop // sokken - Veritas // oorbellen - zus van vriendin

woensdag:
truitje - kringloop // rok - kringloop + diy // jeansjas - kringloop // 
Santa Lucia hanger (aan ketting) - giftshop kathedraal // visje (aan ketting) - mama // 
schoenen - kringloop

donderdag:
 t-shirt - kringloop // rok - kringloop + diy // hemd - kringloop // 
ketting - diy // sokken - carnavalwinkel // schoenen - H&M // 
sjaal - Hema // lipstick - 'Aubergine' van New Look

vrijdag:
t-shirt - Ebay // broek - kringloop // bomber jas - Episode // 
sjaal - Hema // sokken - H&M // brogues - kringloop + veters Action //
 ketting - diy // armband - souvenirwinkel Sevilla // lipstick - 'aubergine' van New Look

zaterdag:
jumpsuit - New Look // sokken - H&M // blouse - kringloop // 
sweater - H&M // jeansjas - kringloop // sjaal - Hema // brogues - kringloop + veters Action // 
oorbel - hippiewinkel in Granada // rugzak - kringloop

zondag:
t-shirt - kringloop // broek - marktje in Granada // sweater - H&M // 
blouse als jas - kringloop // sjaal - Hema // schoenen - vintage (Loria Antwerpen) // 
oorbel - hippiewinkel in Sevilla


Zijn jullie dit liedje ondertussen even beu als ik? (Vraagt zij die al 100 loops ervan heeft moeten luisteren tijdens het bewerken)

10 opmerkingen:

  1. Aah Lise, je hebt zo'n mooie en unieke stijl! Nu ik al deze leuke outfits zie, krijg ik meteen zin om naar een kringloop te gaan. Ik vind die oorbellen die je bij de eerste outfit aan hebt trouwens heel mooi :). En o ja, heel leuk gefilmd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De outfit van vrijdag is denk ik mijn favoriet. Leuk bewerkt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe schattig wanneer je met je voeten in de lucht je schoenen wilt tonen, haha. En je stijl is zo tof Lise, oooh. (En hoe zalig is je kamer, wooow. Je hebt echt een gaaf filmpje in elkaar gestoken!) Hoe krijg je het trouwens voor mekaar om vlechtjes in je haar te krijgen met zo'n kort haar, haha. Er is nog hoop voor het mijne dat ik er wel wat mee kan doen (want het mijne is net wat langer))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi het is de kamer van m'n ouders, tenzij je de kamer met de paarse muren bedoelt, dat is die van mij. Ik ben echt jaloers op hun witte muren, maar ik heb echt kleur nodig in mijn eigen kamer... Die vlechtjes heeft een vriendin gemaakt, zij kan dat kei goed! Het is gewoon heel strak ingevlochten (maar ze klaagt wel altijd dat ik een heleboel te korte plukken heb, haha!)

      Verwijderen
  4. zoveel leuke en goed gecombineerde outfits.
    het nummer onder de video is ook echt tof
    en maakt de video helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ge-wel-di-ge stijl heb je toch. De video is zo leuk, en alle kleding die je draagt is megatof<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vond ik zo leuk om te bekijken en dat muziekje erbij maakte het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk in elkaar gezet, echt heel creatief! Ik ben fan van je kledingstijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aahh je outfits zijn zo tof altijd. Heel leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Lise! Hoe mooi zijn die outfits wel niet? Ik ben echt zo een fan van je stijl! x

    BeantwoordenVerwijderen