14-05-16

flowers are the things we know



Twee outfitposts op een rij? Je zou nog denken dat ik een echte modeblogger word. Nu ja, ik heb een blog en ik draag kleren, dus misschien zou je me wel zo kunnen noemen? Jammer genoeg ken ik niets van mode, en is 90% van mijn kleding tweedehands (want dat vind ik juist zo leuk aan modebloggers: dat je hun kleren ook kunt kopen). Ik kan jullie in plaats daarvan misschien inspireren meer tweedehandswinkels te bezoeken?

Het is te zien dat ik bij het vorige filmpje lang achter de laptop heb gezeten. Mijn film-in-elkaar-zet-routine is nu tot amper een half uur gecomprimeerd, terwijl dat daarvoor meerdere uren duurde. Ik leerde ook een heleboel nieuwe effectjes gebruiken die bij de nieuwe update van iMovie zaten. Klik op play om het resultaat te zien :)

De titel is een stukje uit 'Some velvet morning' en het liedje is Jasmine van Jai Paul.

6 opmerkingen:

  1. Die rok is echt geweldig zeg! Prachtig jasje ook<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig printje heeft je rok, hihi. En hoe tof om je kat af en toe te voorschijn te zien komen, geeft het zo'n knus gevoel. En een halfuur is ook echt lang, ik wist niet dat mensen er zoveel tijd in moeten steken. (Dat je er zelfs nog uren in hebt gestoken, wooow, ik zou het allang beu zijn, haha.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die rok is zo wijs! Lange rokken doen me altijd denken aan zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kringloop winkelen vind ik altijd het leukste, daar vind je meestal de mooiste pareltjes. Je rok is super tof! Leuk blog heb je :)

    Liefs. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je echt superleuk! En dat filmpje is ook supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke rok! En ik koop ook veel van mijn kleren in kringloopwinkels, daar vind je altijd unieke kleren. :)

    BeantwoordenVerwijderen