08-02-16

nog wat foto's van de meeting (bij gebrek aan tijd en inspiratie)


Ik loog toen ik zei dat er nog jarenlang posts over de kerstmeeting zouden verschijnen. Dit zijn alweer de laatste foto's die ik die dag gemaakt heb, kan je dat geloven? Ik in ieder geval niet. Het voelt zo defintief om deze laatste foto's te posten. Alsof de meeting 'echt' voorbij is. Gelukkig staat het vervolg (een uitstapje naar de botanische tuin) al gepland :)

Nog even aansluitend op de titel: ik ben heel druk met school. Ja, druk met school in de vakantie. Verschrikkelijk. Mijn eindwerk moet ik namelijk maandag na de vakantie afgeven, geprint en al. Ik heb ook te horen gekregen dat ik bij de eindwerkpresentaties (voor de hele school omg) als eerste op het podium moet. Dat wordt het meest ongemakkelijke half uur van mijn leven...


 

 





5 opmerkingen:

  1. Oh, wat was het toen een enorme leuke dag! Jammer dat ik woensdag niet mee kan komen, maar ik ben nu al ontzettend benieuwd naar al die mooie kiekjes die jullie gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral ontzettend mooie foto's!! Veel plezier op jullie volgend uitstapje (een botanische tuin moet zo mooi zijn wow) en hopelijk krijgen we daarvan nog veel foto's te zien :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk al zo hard uit naar woensdag, oooh, kan niet wachten, hihi. Ik moet ook nog steeds een tweede deel online zetten (ik ben te tam om eraan te beginnen, want te veel herinneringen en te veel foto's, haha.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mijn hoofd op de eerste foto, wat voor een gezicht trek ik? Ik kijk ook kei hard uit naar woensdag, ik denk dat we weer met veel foto's thuis zullen komen.:)

    BeantwoordenVerwijderen