14-02-16

naar de kringloop en plantjes kijken met Britt, Klaartje en Helene



We spraken nog eens af als vervolg op ons uitstapje van vorige keer, met als doel de botanische tuin ('den Botaniek') bezoeken. Lobke kon helaas niet mee, waarom kan je hier lezen. Over de meeting zelf ben ik nog een aparte blogpost aan het schrijven, dus voor nu moeten jullie het maar doen met dit inleidend zinnetje ;) In het filmpje zie je drie locaties waar we zijn geweest: de stadsfeestzaal, de kringloopwinkel en de botanische tuin.  Veel kijkplezier!

Linkjes: Britt // Klaartje // Helene // Lobke 

8 opmerkingen:

  1. Dit filmpje is zooo leuk! Ik vond het jammer dat ik al aan het einde was, echt, een suuupertof filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG hoe leuk is dit weer Lise! Ik dacht echt elke keer weer dat je een foto nam ipv dat je aan het filmen was. Hoe tof dit en je muziekkeuze ook weer, hihi. ♥ Mag ik dat trouwens ook overnemen, dat stuk over Lobke?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, doe maar! (Omg ik ben blij dat iemand ziet dat het een linkje is, haha, ik dacht dat het heel verwarrend ging zijn)

      Verwijderen
  3. oh waaaaauw! Het filmpje is echt ontzettend leuk geworden! Oh wat mis ik jullie toch zo enorm!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke filmpje en wat ziet iedereen er leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer heel mooi gedaan Lise! Dat muziekje past echt super goed bij de beelden. Ik had het zelfs niet door dat je aan het filmen was. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw super mooi gedaan! Ik had ook totaal niet door dat je aan het filmen was, haha. :') Ik mis die dag nu al!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je filmpjes zijn zo leuk ge-edit!!!

    BeantwoordenVerwijderen