28-02-16

kringloopwinkel shoplog


Weer een video? Ja, weer een video. Er zijn de afgelopen tijd weinig 'normale' blogposts online gekomen, dat komt omdat ik deze maand vooral bezig ben geweest met het voorbereiden van mijn eindwerkpresentatie (die morgen al voorbij is, gelukkig). Zaterdag ging ik zowat dood van de stress, en besloot ik even naar de kringloopwinkel te gaan, om te 'ontstressen'. In de kringwinkel kwam ik een klasgenoot tegen die schijnbaar het zelfde idee had gehad. Ik kwam juist op het goede moment, want ze twijfelde of ze een kersttrui zou kopen of niet. Ik liet haar mijn rendier-en-sneeuwvlokjes sokken zien, die ik toevallig net aan had, en toen besloot ze de trui gewoon te kopen, ook al is het midden februari. Kersttruien kunnen altijd. 

In deze video laat ik jullie mijn tweedehands aankopen zien van die zaterdag. Ik maakte voor het eerst gebruik van een heleboel leuke iMovie dingetjes, waar ik best trots op ben. Geef me complimenten op mijn bewerkingskills alsjeblieft.

De titel van het liedje had ik er op het einde bijgezet, maar die is er ergens onderweg afgevallen (oeps), dus muziek: Wet Summer - Bondax

10 opmerkingen:

  1. HOE LEUK IS DIT?! Letterlijk elk dingetje dat je nu hebt getoond wil ik ook. Je bewerkingsskills zijn on point hoor. Hoe tof ook die stukjes waarbij je terugspoelt, leuk leuk leuk. Maak nog zo van die filmpjes, please. (En super super super veel succes morgen!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Oké ik had net een heel lang stuk getypt maar toen drukte ik op een knop en -poef- weg) Dankjewel :) Ik heb ondertussen de nieuwe update van iMovie, dus daar staan nog meer effectjes op! Nu mijn eindwerk voorbij is, heb ik heel veel vrije tijd, dus ga ik zeker meer filmen :) (Oh en ik ben niet gestorven op het podium trouwens)

      Verwijderen
  2. Wat heb je toch leuke dingetjes gescoord! Heel veel succes morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. DANKJEWEL! Door alle succes-wensen van iedereen ben ik niet huilend van het podium gelopen en heb ik gelukkig nog een redelijk verstaanbare speech kunnen geven :)

      Verwijderen
  3. Wauw wat heb je leuke items gekocht! Vooral dat gestreepte koltruitje vind ik erg mooi! Heel leuk filmpje :) EN VEEL SUCCES MORGEN!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. DANKJEWEL! Ik heb het overleefd, gelukkig :)

      Verwijderen
  4. Dat gestreepte shirtje is mijn favoriet, en wat leuk zo in videovorm! Ik vind je Imovie-dingen heel goed gelukt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe is je presentatie gegeaan? En wow: JE EDIT SKILLS!!! Echt coool!

    BeantwoordenVerwijderen