16-01-16

bloggers meeten en foto's kijken (deel 2)



Na ongeveer een maand is hier dan eindelijk het tweede deel over de kerstmeeting! In de vorm van een filmpje dit keer. Ik had voor de meeting al bedacht om een filmpje te maken, maar pas in het fotomuseum dacht ik er ook echt aan om stukjes te gaan filmen. Ik vind het resultaat zo leuk geworden! Ik heb heel veel lieve momentjes kunnen vastleggen. Klik dus op het pijltje als je even een kijkje in onze dag wilt nemen, en vergeet niet je geluid aan te zetten. (En voor Britt, Lobke, Helene en Klaartje: klik op het pijltje voor heel veel leuke herinneringen, hihi)

Muziek: 'Never Mess with Sunday' van Yppah

29 opmerkingen:

  1. Wauw, zo mooi gefilmd allemaal! Echt een filmpje waar je trots op kan zijn! En wat ziet het d'r weer gezellig uit daar! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was echt drieduizend keer zo gezellig als in het filmpje, hihi :)

      Verwijderen
  2. Aah wat een leuk filmpje zeg! Jullie hebben allemaal zulke lieve gezichtjes<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit filmpje is zo leuk!! Het ziet er ook mega gezellig uit!! Komt er nog een derde deel hihi?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, er komen er nog duizend, maar ik ga ze niet allemaal 'kerstmeeting deel zoveel' noemen, want dat is een beetje raar in bv. maart of april :)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel! Komt vooral door de leuke mensen die ik gefilmd heb :)

      Verwijderen
  5. LISEEE (kan je je playlist eens doorsturen ofzoiets, serieus, echt elk liedje van elke video vind ik zo tof, hoe heet deze?) Ik heb trouwens nu achteraf ontdekt dat de hele tijd er een plukje haar aan de verkeerde kant zat (waarom heeft niemand me dat gezegd, haha?) Oh en zo mooi dat je dit hele gebeuren hebt vastgelegd (ik heb het twee keer afgespeeld, hihi). Weet je, elke keer wanneer je die camera op mij had dacht ik steeds dat je een foto nam, haha. Ik heb het nooit doorgehad dat je aan het filmen was. Volgende keer (die volgende keer komt toch, right?) ga ik gezellig meedoen. Ik ben zo blij dat je dit allemaal hebt vastgelegd, da's zo toch net iets toffer dan foto's en nu heb ik ook een realistischer beeld van mezelf weet je. (Ik had nooit door dat mijn neus zo huge was, oeps en dat mijn benen echt zulke stokjes waren en dat ik zoveel met mijn handen praat, lol.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. BRIEEET je neus is leuk en je benen zijn leuk en je handen zijn leuk. Hihi, niemand had door dat ik aan het filmen was! Daarom is het filmpje ook zo leuk geworden denk ik :) Jaaa, doe volgende keer (!!) mee! Filmen is zo leuk. Misschien moeten we terug zo'n Doodle ding maken voor in de krokusvakantie?
      Hihi, waarop wil je dat ik een playlist maak? Want de meeste mensen doen dat met Spotify, maar dat gebruik ik niet (en ik zou niet weten hoe het werkt haha). Voor in de tussentijd vind je deze playlist misschien wel leuk? Ik heb hem niet gemaakt, maar ik luister er echt al weken naar (en het liedje van het filmpje heb ik daardoor ook ontdekt!) http://8tracks.com/april-ssleepsand/in-between-dreams

      Verwijderen
    2. Hahaha da's echt mijn nieuwe bijnaam ofzoiet nu. ( : Jaaa, doen doen doen! (: Tegen die tijd hoop ik dat ik alleen mag reizen in de trein en dan kan ik lekker kiezen wanneer ik aankom. Oh en geen probleem trouwens! Ik ga er even naar kijken, dankuuu!

      Verwijderen
    3. Yay, dat ene liedje van het filmpje (stond dat daar al de hele tijd SORRY dat ik het niet zag gister ;)). Elke keer als ik het voorbij hoor komen ga ik een lading krijgen aan herinneringen, yay. Ik krijg er rillingen van (en dat is lekker positief bedoelt).

      Verwijderen
    4. Ik heb het er stiekem snel even bij gezet, haha! Ik had het er al bij geschreven op Vimeo zelf, maar ik was vergeten dat je hier die beschrijving er niet bij krijgt... Ik haat het altijd als mensen niet aan bronvermelding doen, dus vandaar dat ik het zelf zo stiekem deed hihi :)

      Verwijderen
  6. Dit filmpje is echt zo mooi! Ik had ook echt niet door dat je aan het filmen was. Ik dacht dat ik constant voor je beeld liep haha! Ik denk dat ik ook samen met jou en Briet (hihi ;)!) gezellig meedoe met filmen. Het is echt zo mooi gemaakt en brengt hele fijne herinneringen terug! Ik mis jullie allemaal enorm hard en hopelijk kunnen we in de krokus snel nog een keertje afspreken! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jajaja dat wil ik zo graag! Hihi, ik ben een hele trend aan het starten met filmen :)

      Verwijderen
  7. Aahw wat tof dat je ook een filmpje hebt gemaakt. Leuke beelden, leuk muziekje, leuke mensen oftewel heeel leuk <3!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jij bent ook heel leuk, hihi :)

      Verwijderen
  8. Wat een gaaf filmpje, moet heel leuk zijn geweest en je mag er trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit in een filmpje gegoten hebt! Het zag er supergezellig uit, ik ga dat museum zeker ook een keertje bezoeken als ik de kans krijg! Hopelijk gaat er ooit nog eens een meeting door en kan ik er wel bijzijn! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hopelijk! (Hé, jij zet ook je smileys naar de andere kant, Britt doet dat ook hihi)

      Verwijderen
  10. Het filmpje is zo mooi geworden! Echte herinneringen die worden vastgelegd. Ik kan het filmpje maar blijven bekijken. Heel mooi en professioneel gedaan Lise!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wauw wauw. Wat een prachtig filmpje! Het lijkt me dat het een super dag was, en wat zijn jullie allemaal toch ook beauty's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat onwijs leuk om jullie eens bewegend te zien, heel tof om het op deze manier vast te leggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mensen zien er veel 'echter' uit op video, vind ik! Heel anders dan mensen op stille beelden te zien.

      Verwijderen
  13. Echt een tof filmpje! Als ik dit soort meetings zie zou ik echt een keer mee willen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag mee hoor! Moet je wel tot in Antwerpen raken :)

      Verwijderen