25-12-15

Een streetstyle blog??


Ik realiseer me dat de vorige posts wat onpersoonlijk waren, dus misschien moet ik deze blogpost beginnen met wat persoonlijke dingen te vertellen? Kerstmis is ondertussen dus voorbij. Het was minder leuk als ik gedacht had. Ik keek er zo naar uit, maar op kerstavond zelf voelde ik me niet zo goed... Ik kreeg wel heel leuke dingetjes! Daarover komt later waarschijnlijk nog een post online. Ik kan je al wel vertellen dat het grootste cadeau de 50mm f 1.8 lens is! Eindelijk heb ik hem. Ik ben er zo blij mee :)

Behalve die dag ben ik vrij goed gezind de laatste tijd. waarschijnlijk kwam het omdat ik die dag op een lege maag naar Antwerpen was gefietst, en daar een hele tijd heb rondgelopen, en toen ik thuiskwam nog de hele middag in de keuken heb gestaan. Het was een beetje teveel op één dag, volgens mij.

Oké, genoeg over mijn leven. Zoals je aan de titel al hebt gezien gaat deze post over een streetstyle blog. Met vele vraagtekens erachter.

Ik wil al zo lang een streetstyle blog beginnen! Op straat zie ik zoveel leuke mensen, waar ik zo graag een foto van zou maken. Maar om nu random foto's van mensen te gaan maken is zo vreemd (alhoewel ik dat al heb geprobeerd, stiekem, wat resulteerde in heel wazige iPhone foto's, waarop je amper iets qua kleding kon herkennen)

Ik weet dat ik al een blog heb, en ik ben ook pas nog met een nieuw projectje begonnen (@besluiteloos)(schaamteloze zelfpromotie, ja ja), dus het wordt wat veel op den duur. Maar op zich kan het wel. Bloggen is iets wat ik graag doe, en ik wil het heel graag. Ik heb al super vaak van die momenten, waarop er iemand langs me loopt en ik denk: nu zou ik de perfecte foto kunnen maken. Het is gewoon een kwestie van m'n camera overal mee naartoe te nemen.

Ik denk dat het ook wel goed voor me zou zijn, zo'n streetstyle blog. Als ik voor deze blog iets doe zit ik gewoon thuis op m'n laptop te typen, en voor besluiteloos zit ik ook gewoon ergens in een hoekje te tekenen (niet letterlijk, maar je snapt wat ik bedoel). Voor een streetsyle blog moet ik naar buiten, mensen aanspreken, durven in het openbaar foto's te maken. Dat zou een hele uitdaging voor me zijn. Maar wel leuk.

16 opmerkingen:

  1. Ik vind het een kei leuk idee dat je een streetstyle blog begint! Je moet gewoon doen wat je graag doet en er volle 100% achter staan. :) Nog een fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk idee! Je nieuwe instagram is trouwens ook heel tof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik hou van streetstyle! Keileuk en stoer dat je dat gaat doen, want mensen aanspreken is best wel eng hoor haha :')
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, inderdaad! Ik hoop da ik het meer dan één keer durf (of misschien wordt het na de eerste keer wel makkelijker?)

      Verwijderen
  4. Ik vind zoiets onwijs tof, Claudia heeft zo'n rubriekje op haar blog waar ze de foto's die ze nam bespreekt. (: Misschien kan je haar eens mailen voor tips ofzoiets, haha. Als je dit echt dolgraag wilt, gewoon doen! (: Ik snap wel dat je dat een beetje tegenhoudt, maar ik denk dat je daar alleen maar andere mensen onwijs gelukkig meemaakt. Want dat is toch ook een bevestiging dat ze er suuuper mooi uitzien. Ik kan niet wachten tot de meeting om de 50 mm 1.8 lens te bewonderen, haha. :)) Fijne kerst! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kan zijn dat het nu lijkt alsof ik onder een steen leef ofzo, maar wie is Claudia?

      Verwijderen
  5. Ik vind dat je het gewoon moet doen! En als het niet lukt, of het wordt te veel, kan je het nog altijd op een pauze zetten. Ik ben alvast heel erg benieuwd als je dit gaat doen! En ooh, wat leuk de je de 50mm lens hebt geregen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf om dat te doen! Lijkt me wel heel eng.. maar wel mega tof! Ik ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Spannend, maar ik zeg: doen! Ik heb hier ook eens over na gedacht, maar nooit the guts gehad het te doen (dan gewoon voor één post, niet heel hele blog, maar alsnog) het zou zo tof zijn als je dit gaat doen, ik kijk ernaar uit! (en een 50mm lens, echt tof!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen! Waarschijnlijk valt het reuze mee :)

      Verwijderen
  8. Oehh streetstyle is altijd zo leuk en inspirerend, ik zou het doen als ik jou was! Al snap ik dat je het best eng vindt om mensen aan te spreken. Ach ja, je doet wel iets buiten je comfort zone en dat is altijd goed! Mooie foto trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me echt een superidee Lise! Ik zou het zelf niet durven foto's maken van vreemde mensen, dus dubbel respect als jij het wel durft! Ooh, kreeg je een nieuwe lens? Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ben zeker van plan dat dubbel respect binnen te halen ;)

      Verwijderen