03-11-15

een vergeten fotoreeks





Het was een uur of 11 's ochtends, op de dag dat ik naar Swan Market zou gaan om een aantal lieve bloggers te ontmoeten. Ik liep m'n kamer binnen om mijn tas in te pakken, toen ik zag dat het zonlicht door mijn gordijnen heen op mijn spiegel viel, en er zo een weerspiegelde lichtvlek ontstond. Een hele mooie lichtvlek. Op de klok zag ik dat ik nog wel even tijd had voor ik moest vertrekken, dus ik greep snel naar mijn camera en statief, en voor ik het wist had ik enkele foto's gemaakt. Toen ik klaar was deed ik m'n camera in mijn tas, samen met wat geld en m'n gsm, en vertrok ik naar de meeting. De foto's werden vergeten.












12 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik hou echt van je fotoreeksen!! En deze is echt heel erg mooi! Ik ben echt jaloers op je talent om mysterieuze, prachtige foto's neer te zetten. En dan ook nog eens van jezelf! Ik vind ze echt heel erg mooi!! Oh en wat is je lay-out heel erg leuk! Heel veel complimenten!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaah dankjewel :) Je bent de liefste ♥

      Verwijderen
  2. Volgens mij ligt je kamer heel mooi voor dit soort foto's! Prachtige sfeer en leuke kettinkjes heb je om! Je nieuwe lay-out vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dankje, ik ben er echt trots op hihi ;)

      Verwijderen
  3. Hooo, wat is er met je lay-out gebeurd? Kei mooi! Ik smelt elke keer weer wanneer ik je fotoreeksen zie. Je hebt hier ├ęcht talent voor. Ze hebben zoiets artsy en zo'n sfeertje dat alleen jij hebt over je foto's. Ik tel al af naar de volgende? (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat zo te sukkelen met die titel die maar niet onder de eerste foto wou, dat ik gewoon een nieuwe layout heb ontworpen, haha! Ik vind hem veeeel mooier zo :)

      Verwijderen
  4. Wat een onwijs gave foto's, je hebt echt talent voor zelfportretten<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik doe gewoon maar wat eigenlijk! Met veel geluk zitten er telkens een paar mooie foto's tussen, haha!

      Verwijderen
  5. wauw wat een gave foto's! De kleuren brengen je echt in een soort sfeertje, heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je foto's iets mysterieus weergeven, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie en mysterieuze foto's! Komt die effect door je camera of heb je ze bewerkt? Sorry, ik weet niet zo veel van camera's af shame on me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik wou dat mijn camera dat deed :) Ik heb de foto's bewerkt! Saturatie omlaag, scherpte omhoog, temperatuur omlaag. Zoiets ongeveer.

      Verwijderen