20-11-15

Kerst meeting!

Tromgeroffel...........
Lobke en ik hebben besloten om een kerstmeeting te organiseren! De meeting gaat door in de kerstvakantie, en is dus iets om naar uit te kijken na de vermoeiende examens. En, omdat het december is, en de meeting dus heel dicht bij kerstmis ligt, hebben we besloten om er iets aan toe te voegen: op deze meeting zal iedereen een naam trekken, voor wie hij(?)/zij een klein kerstcadeautje moet kopen, voor de volgende keer dat we afspreken (ja, er komt nog een tweede meeting, hoe leuk is dat?). De meeting vindt plaats in Antwerpen, de plek die ons het meest voor de hand liggend leek, omdat iedereen daar wel op de een of andere manier kan geraken.


Iedereen is welkom op de meeting! Om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen aanwezig kunnen zijn hebben we een online kalender aangemaakt (op een website die je misschien nog kent van de Swan Market meeting een tijdje terug), waarop je alle datums kan aanduiden waarop je nog vrij bent. De kalender kan je hier vinden.

Wat we buiten het namen trekken gaan doen, is nog niet zeker. Een bezoekje aan de botanische tuin van Antwerpen leek ons wel leuk, maar toen bedachten we ineens dat het in december winter is, en  ik heb geen idee of daar in de winter iets te doen is. Wat we ook gaan doen, het wordt een geweldige dag! Zet een aantal lieve bloggers/lezers samen in een leuke stad, camera's gereed, en het wordt gegarandeerd een super gezellige dag! We hebben allemaal een gezamenlijke interesse, dus je hoeft niet bang te zijn dat je niets hebt om over te praten. De meesten van ons kennen elkaar al maanden online (en stalken elkaar op sociale media, maar dat vinden we niet erg), maar dat is niets vergeleken bij het ├ęcht zien van iemand. Dus, kom naar de meeting om de mensen achter de blogs te ontmoeten, en wie weet hou je er wel vrienden voor het leven aan over, in 'real life' dit keer.

Als je graag wilt komen mag je mij of Lobke een mailtje sturen met daarin je naam, blog (als je die hebt) en eventueel (als je bijvoorbeeld 10 keer op een dag je gsm checkt, maar nooit je emails) je gsm-nummer, dan kunnen wij je bereiken als we over een datum hebben beslist. Als je vragen hebt mag je die ook altijd in de email zetten.

emailadres Lise: lise.halverwege@gmail.com

emailadres Lobke: lobkevanlinden@hotmail.be

Ik en Lobke hebben er alvast zin in, en we hopen dat jij ook komt!

7 opmerkingen:

  1. Onwijs jammer dat het zo ver weg is, maar anders zou ik graag komen. Kon ik gelijk een kaartje kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, inderdaad spijtig :( Woon je in Nederland? We zijn met een heleboel mensen (nu overdrijf ik een beetje) van plan om ook een keer een blogmeeting te houden ergens dichter bij Nederland :) Er zijn gewoon zoveel leuke mensen om te ontmoeten, hihi!

      Verwijderen
  2. Leuk dat jullie een meeting organiseren! Ik zou wel willen komen, maar mijn ouders zouden me niet laten :( alleszins, toch veel plezier gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh, wat heb je dit leuk geschreven! Ik heb er zin in!!!!! (Nu heb ik toch (buiten de goede punten) een doel om extra mijn best te doen voor de examens!) <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zeker je best doen!! IK heb er ook zin in :D

      Verwijderen
  4. Ik heb jullie al een mailtje gestuurd, hihi! Ik kijk er al naaruit!!! Wordt echt een super goede motivatie tijdens mijn examens! (:

    BeantwoordenVerwijderen