17-10-15

Wissen Mislukt: hoofdstuk 4

"Anna legde haar armen voor zich neer op tafel
 en zag de stiekeme blik op het gezicht van Ines. 
Ze leunde naar voren. "Ja?""
-Wissen Mislukt, hoofdstuk 4

Hoofdstuk 4 van Wissen Mislukt staat op Wattpad! Dit hoofdstuk is de aanleiding naar een belangrijk punt in het verhaal, en dan kan het echt beginnen. Spannend! Haha, volgens mij kijk ik er meer naar uit dan jullie. Ik vind het gewoon zo leuk om een verhaal te verzinnen en op te schrijven! Ik ben constant bezig nieuwe scenes te verzinnen, en plottwisten te bedenken. Het schrijven gaat iets minder snel als ik zou willen, maar het gaat vooruit, beetje bij beetje. Eén hoofdstuk per maand wordt denk ik het nieuwe schema. Ofja, 'nieuw'. Zo is het eigenlijk altijd al ongeveer geweest.

Wat vind je van dit hoofdstuk? Of het verhaal in het algemeen? Kritiek is altijd welkom, daar worden m'n schrijfsels alleen maar beter van.

(Oh, en nog een weetje: Wattpad heeft ook een app, waarop je verhalen op kan slaan zodat je ze offline kan lezen. Leuk voor in de trein of op de bus! De app neemt niet veel ruimte in, en je kan zelf de lettergrootte etc. instellen, dus het leest veel gemakkelijker dan op een laptopscherm. Zeker downloaden dus!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten