12-09-15

Wissen Mislukt: hoofdstuk 3


"Tientallen gezichten staarden haar aan toen
 ze binnenkwam, en Anna was net niet door de grond gezakt van schaamte" -Wissen Mislukt, hoofdstuk 3


Wissen Mislukt heeft er weer een nieuw hoofdstuk bij! Een heel kort dit keer, iets minder dan een pagina lang. Het volgende hoofdstuk is wat langer, dat beloof ik. Ik kan m'n belofte niet eens breken, want ik heb het al geschreven! Op dit moment zit ik aan vijf hoofdstukken, en wanneer ik een klein dingetje heb uitgewerkt (plot holes haha) kan ik weer beginnen aan het volgende. Je kan hoofdstuk 3 hier vinden. Veel leesplezier, en commentaar is altijd welkom!

3 opmerkingen:

  1. Oooh ik ben benieuwd! Ik ga het direct eens lezen ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sla dit terug op en ik ga het lezen (ik moet de andere twee nog steeds lezen, oepsss, ik heb wat meer uren nodig op een dag..)

    BeantwoordenVerwijderen