19-09-15

schetsboekdingen 3


Dames en heren(?), schetsboekdingen nr3 is hier! Jullie weten misschien al dat ik graag een tattoo wil? (Ofja, één tattoo...) Als je dit nog niet wist heb je serieus wat tekst overgeslagen op deze blog! Volgens mij laat ik in elke blogpost wel eens het woord 'tattoo' vallen... Ik heb beslist dat ik als eerste tattoo graag iets wil wat ik zelf getekend heb. Eerst dacht ik aan een sterretje, zoals ik ze altijd teken (hierboven zie je dit soort sterretjes, in het blauw). Toen ik door mijn schetsboek bladerde dacht ik ineens, 'hé, waarom neem ik geen tekening van Nomi?'. Een heel kleintje, bijvoorbeeld van het hoofdje op de pagina hieronder (linksonder, naast de schoorsteen), of de blinde tekening van Nomi, nog wat verder naar onder. Ik heb er even pijltjes bij gezet, om te laten zien welke ik bedoel. Wat vinden jullie daarvan? Leuk idee, of niet?











7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tekeningetjes, zo fijn om naar te kijken!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo fijn weer <33 (dit moet ook echt allemaal in je portfolio!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, als het aan jouw zou liggen had ik nu al 3000 tekeningen daarin zitten :)

      Verwijderen
    2. BETER TE VEEL DAN TE WEINIG

      :-)

      (ik meen het wel echt trouwens)

      Verwijderen
  3. Oooh zo moooiii! je hebt echt een hele leuke en spontane stijl. Ook echt leuk om naar te kijken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je dat ik echt ongelooflijk jaloers ben op je tekentalent? Ik probeer altijd maar wat, maar er komt niet zo vaak iets moois uit... En wat die tattoo betreft, echt een heel leuk idee om er eentje van Nomi te laten zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik ben echt jaloers op je tekentalent!

    BeantwoordenVerwijderen