08-09-15

Ootd + poging tot een vlog


Voor ik deze vlog filmde had ik geen idee hoe dramatisch mijn gezichtsuitdrukkingen wel niet zijn. Ik trek zo'n vreemde gezichten terwijl ik praat?? Aan iedereen die me al in het echt heeft gezien: doe ik dat ook in een normale conversatie? Ik zou nooit meer met iemand mogen praten. Maar goed, zo erg vind ik het zelf blijkbaar niet, want anders had ik dit nooit online gezet, toch?
Veel plezier met het bekijken van deze video, waarin ik mijn outfit laat zien en... soort van vlog?? Het is dus niet echt een vlog, want ik zeg amper iets, en hetgene wat ik zeg heeft ook niet echt een onderwerp of inhoud. Goed, goed. Als je 2 minuten lang ongemakkelijkheid wilt zien kan je op het pijltje klikken.

14 opmerkingen:

  1. Echt een heel leuk filmpje Lise! Geweldige outfit ook :) En je stem klinkt helemaal niet raar vind ik? Ik maakte ergens op het einde van de vakantie ook eens zo'n praatfilmpje, maar ik denk niet dat ik het aandurf om dat ooit ergens te publiceren, hihi. Maar heel cool dat jij het wel durft, ik hoop echt dat je meer filmpjes gaat maken in de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh spijtig, dat filmpje zou ik wel willen zien :)

      Verwijderen
  2. Aah Lise ik vind het zo leuk om je stem een keer te horen! Je bent echt heel schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat schattig! Ik vond het echt een heel leuk filmpje! En geloof me: je hebt echt een aangename stem om naar te luisteren, dus daar hoef je je helemaal geen zorgen over te maken ;) I want more! Haha

    Liefs :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke video! Ik vind het altijd zo leuk om te horen welke stem bij iemand hoort haha.. Je outfit is ook supermooi zeg!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dat laatste van de fles wijn, GEWELDIG! Je praat zo spontaan, het is misschien wel een beetje ongemakkelijk geweest maar je verbergt het echt hartstikke goed. En je praat super 'netjes' ik dacht echt dat je super Antwerps zou praten ofzo. Super toffe outfit, doe dit vaker! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, bedankt. Ik dacht ook dat ik redelijk Antwerps sprak, maar blijkbaar dus niet?? Vroeger sprak ik pas écht Antwerps (dat doet m'n vader ook), maar nu spreek ik meer en meer zoals m'n Hollandse moeder, denk ik.

      Verwijderen
  6. Aahw, toffe video! Je look is echt heel inspirerend, super nice! Wat vlog je ook leuk, waarom heb ik je blog niet eerder ontdekt? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je stem is wel heel anders dan ik dacht, maar dat is niet zo moeilijk want het is toch wel moeilijk om iemands stem voor te stellen en al helemaal voor mij als Nederlander een Vlaams accent (past wel heel goed bij je). De outfit is heel mooi gecombineerd, stoer dat je het filmpje er op gezet hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom jij uit Nederland?? Ik dacht altijd dat jij ook Belgisch was haha :) Weer iets nieuws geleerd!

      Verwijderen
  8. Wat een leuke outfit! Je haar is ook heel leuk. Ik vind vlaams ook altijd zo lief klinken hahaa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dit filmpje is echt superleuk! Ik wil echt meer van deze filmpjes zien want ik vond deze veeeel te kort! En haha ohja, die fles wijn.. die zag ik nog niet eens staan tot je er iets over zei, hahaha geweldig! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk!
    Ik ga morgen naar antwerpen met een paar vrienden, zijn er dingen waarvan je denkt waar we echt naar toe moeten gaan (niet al te dure eettentjes, leuke winkeltjes...)?

    BeantwoordenVerwijderen