04-09-15

Nachtwandeling


Alles had dezelfde, warme kleuren. De zon zorgde voor het rood, de wolken voor het paars, de zee voor het blauw. Overal reflecteerden die kleuren elkaar en gingen ze in elkaar over. Dit zijn de beelden van Malo les Bains, een stadje op het randje van Dunkerque, die ik nam tijdens een avondwandeling, die tijdens het wandelen van roze naar blauw naar zwart overging in de avond. Het in elkaar zetten van het filmpje heb ik nog niet helemaal voor elkaar gekregen, dus daar zullen jullie nog even op moeten wachten :) Ik maakte al wel iets anders... Ik weet  niet of ik het durf zeggen, dus doe ik het maar snel: ik maakte een soort van vlog?? Zou iemand het leuk vinden om deze te zien?? (Zeg ja alsjeblieft, anders durf ik het niet)









7 opmerkingen:

  1. Gave foto's! (En jaaa, plaatsen die vlog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, keileuk! En ja zet die vlog er maar op! En kei mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik wil je vlog zien!! (3de jad dus nu kun je niet meer terug :)) Prachtige foto's, vooral waar de wolken worden weerspiegeld in het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's zeg! De kleuren zijn inderdaad prachtig. En hoera voor die vlog, niet bang zijn hihi!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weeew, je foto's zijn echt zo mooi Lise!! En jaaaaa! plaats die vlog maar gewoon!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw supermooie kunstige foto's zeg! Ooh en wat zou ik die vlog graag willen zien! Kusjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen