24-08-15

Wissen mislukt: Hoofdstuk 1 + 2

Hallo allemaal! Als jullie dit lezen zit ik waarschijnlijk ergens op het strand in Frankrijk, op een blauw met wit gestippelde handdoek, met de nieuwe Jalouse naast me en een ijsje in m'n hand (en ben ik waarschijnlijk van top tot teen rood omdat ik me ben vergeten in te smeren met zonnecrème). Omdat ik dus (hopelijk) heel veel leuke dingen aan het doen ben heb ik op dit moment geen tijd om iets te schrijven voor op de blog. Daarom heb ik voor jullie hoofdstuk 1 en 2 van mijn verhaal 'Wissen Mislukt' op Wattpad gezet. Elk hoofdstuk is ongeveer 2 pagina's lang, en dus makkelijk om eventjes tussendoor te lezen. Je kan ze hier vinden. Ik zou het leuk vinden als je zou zeggen wat je er van vindt, en ik wens jullie allemaal nog een leuke vakantie! (En aan iedereen die ondertussen al weer school heeft, een leuke schoolweek gewenst!)

8 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je slim genoeg bent om je wel in te smeren nu Lise, haha. (: (ik hoop eigenlijk dat als je zonnecrème opsmeert, dat die nut heeft, want vaak verbrand ik me toch nog). Veel plezier daar in Frankrijk, geniet ervan en ik ga straks de twee hoofdstukken lezen met een kopje thee.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ook altijd :) Van m'n moeder moet ik me om de zoveel uur insmeren (maar dat doe ik nooit).

      Verwijderen
  2. Nou ik heb ze al gelezen, nu heb ik niks meer :(. Het is net of ik een al uitgegeven boek lees (alleen kan ik het niet zomaar uitlezen). Ik volg je verhaal in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt waarschijnlijk door het duizend keer herschrijven (ik ben echt een perfectionist op dat vlak).

      Verwijderen
  3. Oh leuk! Ik ga het zeker lezen! Veel plezier op vakantie, en smeer je toch maar in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je vakantie! Ik heb geen Wattpad, kan ik ze ook lezen zonder een account? Want ik ben wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kan! Gewoon op het linkje klikken.

      Verwijderen