21-08-15

Stijlinspiratie: Susie Bubble


Zo nu en dan komt het voor dat ik een nieuwe blog ontdek, van iemand met een geweldige kledingstijl, waardoor ik spontaan mijn hele kledingkast wil wegdoen en alleen nog dingen in de stijl van die blogger wil dragen. Zo iemand is Susie Lau, beter bekend als Susie Bubble van de blog Stylebubble. Ik zag haar voor het eerst in een filmpje op de blog van Monki (het kledingmerk). Ze heeft zo'n leuk stijltje.

Toen ik ook echt haar blog bekeek sloeg dat een beetje tegen, ik was het gewoon van haar te zien lachen en gek te zien doen, maar daar waren alleen semi serieuze foto's te vinden. Ik besloot dus op zoek te gaan naar meer filmpjes, en die vond ik ook: een paar op Youtube, en één op de blog van Monki, afstammend van 2011. Die was al oud! Maar nog altijd super leuk. Susie's schattige en grappige persoonlijkheid scheen er helemaal doorheen. Dat filmpje kan ik helaas hier niet linken, maar met een beetje moeite kan je het hier vinden op de Monki blog, onder het titeltje Monki Television, en daar het filmpje helemaal beneden langs rechts.


"Leaving the house presents itself as an opportunity to wear your favourite things. 
I like to wear mine all at once" 
-Susie Lau


Voor iedereen die ooit van plan is naar Engeland te gaan is dat filmpje ook een aanrader, want er komen heel veel leuke vintage shopjes in voor! Susie geeft ook de hint dat op zondag alle streetstyle fotografen op Camden ronddwalen, dus dat komt nu op mijn to do lijstje. Naar Engeland gaan, op zondag naar Camden, gespot worden door een fotograaf. Ooit werd ik al gefotografeerd door een (beginnende) streetstyle fotografe, maar uiteindelijk ben ik toch niet op haar website gekomen (hoe lang ik die website ook gestalkt heb).

Ik ben van plan dit een eerste vaste column te maken op mijn blog, telkens over een ander inspirerend persoon. Dit kan iemand zijn met een leuke kledingstijl, schrijfstijl, tekenstijl,... Van alles wat dus. Nummer 1 is Susie Bubble, modeblogger en schrijfster.





























bron afbeeldingen: Stylebubble, Streetpeeper, ixdaily

5 opmerkingen:

  1. Ze heeft een erg speciale, maar wel erg leuke stijl! Leuk idee om er een column van te maken, ik ben erg benieuwd naar wat voor blogs je nog in petto hebt voor ons! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee dit! En wauw, Lise, je bent een echte fashionista, al gespot door een streetstyle fotografe, wow zeg! Ik ben ZO benieuwd naar alle andere bloggers die je hier nog in de spotlight gaat zetten. Deze ga ik alvast even opslaan. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo'n leuke rubriek, ben benieuwd naar het volgende deel!
    Ik moet trouwens bekennen dat vanaf het moment dat die blogpost over dat je gespot was online kwam, ik die site ook gestalkt heb (is al best wel eventjes geleden, toch?). Ik was zó benieuwd! Super jammer dat ze er uiteindelijk niet opgekomen zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen