08-08-15

Manieren om creatief te blijven



1. Teken alle foto's die op je gsm staan.
2. Teken iets waar je trots op bent.
3. Teken iets wat je kan zien vanaf de plek waar je nu zit.
4. Maak een oude tekening af.
5. Teken iets wat je niet goed kan tekenen.
6. Teken iets wat je heel vaak tekent op een andere manier.
7. Teken iets met maar één kleur.
8. Teken iets met verkeerde kleuren.
9. Teken iets zo juist mogelijk.
10. Teken iets compleet verkeerd.
11. Teken wat je vandaag deed.
12. Teken een verhaal zonder woorden.
13. Teken jezelf hoe je denkt dat je eruitziet.
14. Teken jezelf na van een foto.
15. Teken in een andere stijl.
16. Teken handen.
17. Teken beweging.
18. Teken iemand die je bewondert.
19.Teken iemand die je goed kent.
20. Teken gezichten.
21. Teken lichaamshoudingen.
22. Teken met houtskool.
23. Teken iets abstracts.
24. Teken met je ogen dicht.
25. Teken ogen.
26. Kijk terug naar oude tekeningen.
27. Teken met balpen.
28. Maak een kortfilm.
29. Maak een abstracte vorm uit klei.
30. Vind een bestaande vorm in de klei.
31. Maak fanart
32. Hou het simpel.
33. Vraag iemand om advies.
34. Omring jezelf met creatieve en inspirerende mensen.
35. Geef complimenten aan jezelf en anderen.
36. Zie alles als kunst.
37. Bekijk dingen op een andere manier.
38. Maak iets kapot.
39. Think outside of the box.
40. Bewonder mensen.
41. Leer van mensen die je bewondert.
42. Leer uit je fouten.
43. Ga op avontuur.
44. Luister naar nieuwe muziek.
45. Maak zoveel mogelijk.
46. Geef nooit op.

7 opmerkingen:

  1. Ik ga dit echt even opslaan want volgens mij kan dit erg handig zijn als ik in een inspiratiedipje zit. Dankje Lise!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker handig zo'n lijstje! Yessss. Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik teken meestal de foto's na die op mijn gsm staan! Of ik probeer het toch... Gezichten tekenen vind ik zó moeilijk! Misschien moet ik er maar eens op beginnen oefenen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne ideeën, ik heb al verschillende lijsten dus deze past er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt handig, zo'n lijstje, vaak wil ik wel iets leuks doen maar weet ik niet echt wat... Vooral 35, 41, 42 en 46 zijn goede :)

    BeantwoordenVerwijderen