11-08-15

Alles wat ik leuk vind (in 3 outfits)


Hier zit ik dan voor de laptop, met een kat op schoot en totaal inspiratieloos. Duizenden concepten staan opgeslagen op mijn Blogger account, maar geen één lijkt goed genoeg om ook echt te posten. Ik heb nog een fotoreeks die ik moet bewerken, maar wanneer ik het mapje op mijn laptop opendoe staren drie dezelfde foto's, met verschillende saturaties en contrasten me aan. Zucht, besluiteloosheid.

Dat Nomi af en toe in m'n hand knaagt maakt het ook niet makkelijker. Het lijkt alsof ze het niet leuk vind om op m'n schoot te liggen, maar wanneer ik 'r eraf zet springt ze toch weer omhoog. Oh, daar gaat ze weer. Ik kan weer met twee handen typen.

Ik weet niet goed wat ik wil doen. Of ja, eigenlijk wel: ik wil een nieuw filmpje maken, maar dat wil m'n laptop dan weer niet. Ik dacht eerst dat het aan m'n camera, of aan movie maker lag, maar m'n laptop wil gewoon niets van films meer afspelen. Niet eens met Quicktime.

Ik weet niet hoe het precies is gegaan, maar voor ik het wist had ik me tijdens het piekeren ingelogd op Polyvore (een website waar ik vroeger vaak op bezig was) en keek ik door mijn oude 'sets'. Ik had zo'n andere stijl toen! Na op de homepage zo'n duizend mooie dingen opgeslagen te hebben, maakte ik zelf, na jaren, weer een outfit. En het bleef niet bij één, ik maakte er wel drie! Drie outfits met alles wat ik leuk vind.




De eerste outfit is heel erg geïnspireerd door Twin Peaks, maar dan met een moderne twist. High waisted shorts vind ik altijd mooi staan, en sinds ik FKA twigs (stijlicoon) met een bralette heb gezien vind ik die ook heel erg leuk. Ik hou het meest van de lingerie-achtige versies met kant. Deze donkergroene vind ik ook heel mooi (doet me denken aan de bladeren van mijn monstera plant). Lange sokken vind ik ook geweldig! Wanneer ze net iets boven de knie komen vind ik ze het leukst. De schoenen moesten erbij omdat ze gewoon zó Twin Peaks zijn. Ik zie Bunnymiele er zo mee lopen (voor niet Twin Peaks fans: Bunny is de meest Twin Peaks (+halloween) geobsedeerde persoon ooit).

De tweede outfit bestaat uit een jeansrok (ik heb een lichte denim verslaving: ik moest mezelf tegenhouden om niet in elke outfit een jeans rok, short of salopette te gebruiken) en een pluizige trui. Ik hou van pluizige dingen. De kleur vind ik ook geweldig, hij doet me denken aan zonnebloemen! De sokken met insecten vind ik ook heel leuk! Sokken met sandalen vind ik ook eruuuug leuk staan (ga me niet haten mensen), dus een paar (suede!) plateausandalen konden niet ontbreken. Dit donkergroene exemplaar is van Asos, maar is helaas al even uitverkocht. Maar wees gerust, af en toe duikt er nog een paar op, op eBay!

Als derde een short met de bekende grid print, gepaard met een crop top met bloemetjes. Ik vind crop tops zo geweldig, maar zelf sta ik er absoluut niet mee! Dat vind ik zo spijtig... Telkens ik in een winkel ben pas ik er één, maar dat eindigt keer op keer in een teleurstelling. Dan doe ik hem snel weer uit, maar wanneer ik weer een nieuwe zie komt de vraag weer in me op 'Zou ik met deze wel staan?'. 
De sokken van deze outfit vind ik ook geweldig! Misschien vind ik ze zelfs leuker dan de sokken van outfit twee. De kleur is echt hemels. Pastelkleurige kledingstukken zijn mijn nieuwe lievelings denk ik. Sinead is een goed voorbeeld van iemand die er echt geweldig mee staat (ze zingt ook hele leuke liedjes!! Haar artiestennaam is Satu). Verder nog een paar schoentjes met t-straps en een leuk nagellakje.

Een lijst met alle items in de outfits kan je hier vinden.

8 opmerkingen:

  1. Erg leuke outfits! Ik zie in elke outfits wel een leuk en mooi item, maar dan valt een ander item erbij weer tegen, ik zou alle drie de outfits gewoon met elkaar combineren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je outfits echt geweldig! Mijn favoriet is de tweede. Het gele truitje vind ik echt zoooo mooi. Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de denimkoortsepidemie wordt steeds erger en erger! Ren voor je leven! Ik ben ook al besmet: zo goed als al mijn kledingstukken hebben een denim tegenhanger...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sokken van outfit 2 zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die sokjes Lise, zooo tof! Je stijltje is echt mooi. En ik herken mezelf wel in de jeansobsessie. (Ik wil echt elke dag mijn jeansrokje aan..) En die suede sandalen, jaaaaa. Vooral dat suede maakt het erg tof. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tweede outfit is echt liefde! Ik ben nog op zoek naar de perfecte denim rok haha ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je combinatie's erg mooi! Ik wil nu ook aan de slag met Polyvore maar er wacht nog ander werk op me...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, die bloemencrop is zo leuk! Maar wat je zegt, het passen van croptops loopt 9 van de 10 keer uit op een 'ugh nee dit staat me echt niet' gevoel :')

    BeantwoordenVerwijderen