28-07-15



Hè, nog een post over dat wit geval? Ja, dat pluisding heeft echt mijn hart (en aandacht) gestolen. Niets aan te doen. In de vorige post zag je een aantal foto's van Nomi's lieve kant, maar na een stuk of duizend miljoen foto's maken vond ik het maar eens tijd voor iets anders. Ik besloot een filmpje te maken! Wie houdt er nu niet van die filmpjes met schattige kittens die rondrennen en mieuwen alsof hun leven er van afhangt? Als je zin hebt om één minuut lang naar het schattigste katje ooit te kijken, klik dan snel op play! (Inclusief omvergooien van dingen, stoelen aanvallen en vooral veel spelen)

De muziek in het filmpje is Sunset lover van Petit Biscuit.

4 opmerkingen:

  1. Ik moest echt lachen toen ze daar lag tussen alle spulletjes en dan een aantal dingen omver stootte. Echt stom van me dat ik dit filmpje ging kijken, want ik ga nooit een katje krijgen → want de helft is hier allergisch. Het deed me smelten en je krijgt zo'n duim medialle (ken je dat?) voor je filmtalent. En wil je misschien eens een playlist doorsturen, want alle muziek die je onder je filmpjes zet is ZO goed, echt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik luister eigenlijk alleen naar playlists op 8tracks (ik weet niet of je dat kent). Maar je hoeft geen account te hebben om ze te luisteren! Deze luister ik heel veel:
      http://8tracks.com/nnyijir/be-the-music-to-my-ears#smart_id
      http://8tracks.com/heidi45/wings-to-the-mind#smart_id
      http://8tracks.com/kayaten/inhale#smart_id
      http://8tracks.com/nomadicdreamer/no-one-s-gonna-save-you-from-yourself#smart_id
      Artiesten die je misschien ook leuk vind zijn Glass Animals, Grimes, en remixen van Nuages. (Het was niet de bedoeling dat deze reactie zo lang werd hihi)

      Verwijderen
  2. Wat een pluizig ding, echt een schatje! Ouhn, dat filmpje is ontzettend cute, maar ook best grappig! Ik wou dat ik er ook eentje had! Maar aangezien mijn moeder allergisch is, zal dat moeilijk gaan. Spijtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er kwam hier al iemand naar me toe "Ah is dat dat witte katje, ahhhhh!" Terecht dat ze al je aandacht krijgt, wat een lief, ontdeugend katje!

    BeantwoordenVerwijderen