24-07-15

Nomi takes over: Dag 1


Na wekenlang wachten was het dinsdag eindelijk zover! Nomi, die tot dan toe nog naamloos was, kwam bij mij wonen! Op de eerste dag was het voor ons beiden even wennen. Vooral 's nachts! Nomi vond het niet kunnen dat ik het hele hoofdkussen in nam, dus ging ze op mijn gezicht liggen om haar ontevredenheid te uitten. Wanneer ik haar voor de zoveelste keer van m'n gezicht had gesleurd is ze in plaats van op mijn haar te bijten, aan mijn graslelie begonnen. Ik was dus blij, want ik kon eindelijk slapen. 'Maar hé?' dacht ik toen ineens, 'Graslelies, zijn die niet giftig?'
Ik dus in het donker, met in één hand een kitten en in de andere een zaklamp, op zoek naar mijn kamerplantenboek. Even zoeken in de index, pagina 123, nee hoor! Graslelies zijn de enige soort lelies waar katten naar gelieven van kunnen eten. Oké. Halve graslelie naar de knoppen, maar goed. Ik keek op de klok. Het was 4 uur 's nachts en ik kon eindelijk gaan slapen.

Ondanks de weinige uurtjes slaap (om 7 uur werd ik weer wakker gemaakt) ben ik toch ongelooflijk blij dat Nomi eindelijk veilig en wel bij mij thuis is beland. Ze is zo lief!! En ze is nergens bang van. Dat vind ik ook geweldig! Toen ik haar meenam in de badkamer wilde ze het liefst het  bad in springen. Ik heb haar nog net kunnen tegenhouden voor ze dat deed, ze vond het schuim zo geweldig! En iets wat misschien nog beter is, is dat ze niet schrikt van het geluid van camera's. Ja, ja, de droom van elke blogger.

Omdat Nomi gewoon te schattig is voor woorden heb ik een paar honderd foto's gemaakt om haar schattigheid te illustreren. Hieronder zie je dus de meest schattige foto's die ik dinsdag maakte. Ja! Al deze foto's zijn op één dag gemaakt. Nomi is echt een bezige bij!

Bereid je voor om te sterven van de schattigheid.


















En, leef je nog?

8 opmerkingen:

  1. Ik stierf al bij de eerste foto, ze is zo lief en ook mooi! Ik krijg zin om om een kitten te smeken, maar dat zal de andere kat niet leuk vinden. Haar naam lijkt veel op een kat van m'n vader die Numi [noemie] heet, maar die is blond en overal bang voor soms zelfs voor zijn eigen schaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat lijkt me wel heel schattig! Ik heb net uitgevonden dat Nomi bang is van haar eigen spiegelbeeld :)

      Verwijderen
  2. Ik blijf het zeggen maar ZE. IS. ZO. SCHATTIG. Ze heeft ook van die prachtige oogjes zeg!! Hele lieve foto's :) (Fijn trouwens dat ze nergens bang voor is, een bang huisdier is echt het laatste wat je wilt)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JAAA!! Dat is ze. Haar oogjes zijn trouwens niet meer groen nu, eerder een lichtblauwig grijs :) Ik hoop maar dat ze blauw blijven! Ze doet me echt aan Ponki denken ♥

      Verwijderen
  3. mijn kat is ongeveer 4 keer zo groot. (dik dus)
    maar wat een schattige kat

    zo schattig dat leestekens en hoofdletters overbodig worden
    en dat wilt iets zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is waar
      en dikkertjes zijn ook lief :)

      Verwijderen
  4. Nomi is ZO SCHATTIG! Maar echt heeeeeeel schattig. Ik smelt echt als ik deze foto's bekijk!

    BeantwoordenVerwijderen