03-07-15

Een outfit


Wauw, wat een geweldige titel. Ja, ik weet het, maar de warmte wordt me wat te veel. Volgens mij is dit de warmste zomer die ik al ooit heb meegemaakt. Ik heb al vanaf dinsdag officieel vakantie, en ik zit gewoon binnen te niksen. Het is te warm om iets te doen! Gisteren moest ik naar het Kruidvat om mijn foto's op te halen, en op de fiets raakte ik amper vooruit. Wat een hitte, zeg. Ik stopte even bij de kringwinkel, maar na het trachten om een skinny jeans te passen over mijn met zweet beplakte benen besloot ik toch dat het beter was een andere keer terug te komen. En hier zit ik nu, te wachten op 'een andere keer'.
Ik besloot iets nuttigs te doen en maakte deze foto's, in een fris hoekje in mijn kamer. Even was ik bang dat ze allemaal onderbelicht zouden zijn, omdat ik mijn gordijnen allemaal dicht had, maar achteraf gezien had ik me helemaal geen zorgen hoeven maken. Op de één of andere manier zijn ze allemaal perfect gelukt. Leve dure spiegelreflex camera's. Nog iets nuttigs wat ik deed was wat aan de blog layout sleutelen. Zie je hoe mooi de foto's in het witte tekstblok passen? Het heeft me zoveel moeite gekost om het zo te krijgen, maar volgens mij was het het waard.


jurk - H&M//kimono - H&M//tas - tweedehands//schoenen - FLY london




 


5 opmerkingen:

  1. Ik heb serieus bijna hardop gelachen om de eerste 2 zinnen van dit artikel :)
    Je foto's zijn echt prachtig, Lise!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hardop geglimlacht om deze reactie :) Bedankt! (Die van jouw ook!!)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige outfit! Leuke foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen