09-06-15

streepjes (en K)enzo



Zoals je ziet heb ik weeral mijn header veranderd. Ik was niet zo comfortabel met mijn hoofd bovenaan zowat, tsja, elke pagina van de blog. Normaal zet ik ook een foto bovenaan elke post, en dat vloekte met de header, omdat daar ook al een foto in zat. Deze keer ben ik voor simpel gegaan dus, de titel, en niets meer. Op het moment ben ik er heel blij mee, maar binnenkort maak ik waarschijnlijk weer een nieuwe, want jongens ik heb zo veel fun bij het maken van headers! Ik raad jullie aan om allemaal een gekleurde achtergrond te nemen als je een blog hebt, want witte tekst kunnen gebruiken in je layout is zowat het leukste wat er bestaat. Over kleuren gesproken, ik heb volgens mij al een nieuw kleurenpalet gevonden voor als ik mijn layout opnieuw verander, deze keer niet compleet uit mijn duim gezogen. De kleurtjes hou ik nog even geheim, maar misschien maken ze binnenkort wel een entree op Halverwege een nieuwe gedachte...

Laatst ging ik naar de kringloopwinkel (zie deze shoplog) en kocht ik een denim rokje, met hele leuke bloemetjes. Je raad nooit wat ik zag toen ik het voor het eerst thuis aandeed! Hij is van Kenzo!! Ik wil al zo lang iets van Kenzo, en nu heb ik een écht Kenzo rokje. En mooi dat hij is. Volgens mij is het mijn eerste designer item, én dan nog eens tweedehands. Ik ben best trots op mezelf. Ik snap niet hoe ik in de winkel niet heb gemerkt dat hij van Kenzo is, want de kleuren zijn echt zo, ja hoe zeg je dat, Kenzo. En als dat nog niet genoeg is staan er ook heel duidelijk KENZO op het etiket en de de knoopjes. Volgende keer beter opletten in de kringloopwinkel.

Ik zou het ook leuk vinden als je mijn enquête invult. Hij gaat over allemaal blogdingen, om deze blog nog leuker te maken. Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen