21-05-15

Kledingrekjes enzo



jas - tweedehands//denim vest - Levi's//kanten topje - 3 Suisses//rok - tweedehands

Weeral een ootd?? Ja, ja, ik voel me net een echte modeblogger. Maar nee, nee, zoals de foto doet denken is dit geen mode artikel, het gaat over interieur enzo. Of ja, eigenlijk 'kledingrekjes enzo'.
Ik ben zoveel bezig met het herinrichten van mijn kamer de laatste tijd! Het wordt een soort verslaving... De voorbije weken is mijn kamer van saaie studieruimte veranderd in een knus kamertje met veel kleur en gezellige hoekjes. Dit komt voornamelijk door het opruimen van rommel. De rommel is er nog wel, maar mooi en georganiseerd dit keer. Ja, ja, die vuile was die je daar ziet liggen is daar gestructureerd neergelegd mama.
Mooie dingen die eerst geen plekje hadden, en dus altijd weer op de grond belandden, hang ik nu op de muur (ik heb meer duimspijkers nodig, hihi). Mijn ene muur hangt vol met tassen, de andere met kettingen, en dan is er nog een stukje waar m'n oorbellen hangen. Ik kocht ook een kledingrek bij de Ikea, totaal om praktische redenen. Het verbaasde me dus heel erg dat, toen ik m'n jurkjes er op had gehangen in mijn nieuwe wannabe inloop kledingkast hoekje (want dat is nu een term), het er heel mooi uitzag. Sterker nog, dat kledingrekje is één van de leukste dingen in mijn kamer geworden, vind ik. het heeft mij ook geholpen wat meer inzicht in mijn kledingkast te krijgen. Ik vond dingen terug die ik al jaren niet heb aangedaan, en eigenlijk best nog mooi vind, maar ook dingen die ik nooit van m'n leven niet meer zal aandoen. Impulsaankopen waar ik helemaal niet in pas bijvoorbeeld. Ik heb zoveel kleding die ik niet meer hoef te hebben, maar naar de kringloop doen vind ik zo zonde... 
Tijd voor een blogsale, misschien?

6 opmerkingen:

  1. blogsale vind ik een heel goed idee :). Je hebt een mooie kleur muur, en de tasjes eraan staat ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hè! Een tijd lang vond ik mijn muur nét iets te paars, maar nu hou ik echt van die kleur.

      Verwijderen
  2. Lieve outfit! Ik ben een beetje verliefd op de foto die aan je muur hangt, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is iets uit de Griekse mythologie! (stiekem scheurde ik hem uit mijn cursus geschiedenis)

      Verwijderen
  3. Fijn dat je hier weer blogt! Welkom terug zou ik zo zeggen, haha :). Ik vind je outfit echt geweldig! Ik ben echt dol op je stijl. De tasjes aan je muur zijn echt superleuk gevonden! En een blogsale vind ik echt een geweldig idee, ik ben voor haha! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen