18-05-15

Een mooi jurkje en een mooie plant



Een tijdje geleden kocht ik deze supermooie maxi jurk bij de H&M. Het is één van mijn laatste aankopen daar, want ik heb mezelf beloofd dat ik er niets meer zou kopen. Ik vind de manier waarop H&M haar kleding laat maken echt niet kunnen, de kwaliteit is slecht en bovendien is het echt niet leuk om er te winkelen, want het personeel is grofweg onbeschoft (elke keer als ik er ben toch). Ik vind het niet leuk om mezelf om te kleden in een paskamer van waaruit ik het personeel tegen elkaar kan horen roepen en dat de kassières zo wild de beveiliging van m'n kleren halen dat er gaten in komen. Geef mij maar een kringloopwinkel, waar in elke paskamer een oude eetkamerstoel staat, en de kassières lief lachen en je complimenteren om je keuzes bij de kassa. Dat de prijs kwaliteit verhouding veel beter is telt ook wel mee, en daarbij: kringloopwinkels zijn gewoon mijn ding.

jurk - H&M // hemd - tweedehands // laarzen - tweedehands


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen