26-05-15

Blanco



Vannacht droomde ik over een kitten. Hij heette 'Blanco' en was heel lief. Elke keer wanneer ik een speeltje tevoorschijn haalde pakte Blanco het af en liep hij, met zijn kleine korte pootjes, ermee weg.

Ongeveer 2 en een halve maand geleden sprong Ponki voor het eerst door mijn raam. 3 Weken geleden kwam haar echte baasje haar weer halen. Iets meer dan 2 maanden geleden vond ik uit dat Ponki zwanger was, en zei de dierenarts dat het niet langer dan een week kon duren voor ze beviel. 2 maanden later kreeg ze 5 kittens, maar niet bij mij thuis, zoals ik had gehoopt.

Eén van de kittens is ondertussen gestorven. Ze was al vanaf de geboorte heel zwak, wat wel vaker voorkomt bij witte kittens. Er was nog één andere witte kitten, die ik mag hebben wanneer hij groot genoeg is. Ik ga hem Blanco noemen.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat snoezig! En wat een superleuke naam ga je hem geven! Die foto is echt superleuk! Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat ontzettend lief! Blanco is echt een leuke naam<33
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen