12-10-14

over de IKEA papershop enzo

bron: ikea.com

De laatste tijd komt er weinig op mijn blog. En als er al iets op komt is het een geschreven stuk, omdat ik de laatste tijd meer zin heb om te schrijven dan in andere dingen (gaat trouwens niet alleen over de blog). Als ik dan iets schrijf is het meestal op papier.
Ik ben eindelijk naar een IKEA gegaan waar ze het papier gedeelte hebben, en heb een hele voorraad schriftjes opgekocht! Ik zweer het, ik heb nooit in mijn leven zoveel schriften tegelijk gekocht (en heb waarschijnlijk de komende 10 jaar geen schriften meer nodig) (of juist wel, naar de snelheid waarmee ik op dit moment schriften volschrijf).
Die schriften van IKEA dus. Oh mijn god, ze zijn zo mooi. En ze hebben van die witte pagina's waarop je kan schrijven zo groot of zo klein je wilt. Ik vind ze geweldig. Ik heb zelfs de laatste pagina's van m'n oude dagboek gevuld met allerlei onzin (à la 'voor elk van m'n oren hangt een krullende pluk haar, en nu voel ik me net een jood' ← haha, kijk wat ik daar deed) om in een nieuw schrift van IKEA te kunnen beginnen, en dat is niet mijn doen, want mijn dagboeken zijn echt heilig voor mij.
Maar goed, het punt van deze post: ga naar de IKEA en koop jezelf zo'n schrift. En als je die schrift dan hebt, schrijf dan ineens een blogpost over hoe geweldig die schriften wel niet zijn en voeg je bij alle blogsters die al een bericht schreven over de IKEA papershop. Welkom bij de club.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk, die schriften zijn geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd hoe jouw schriften eruit zien! Ik ben ook dol op schriftjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze hebben daar echt prachtige dingen, ik zou het daar zo leeg kunnen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen