15-10-14

Deze blog verhuist (weeral...)

Ik dacht er al heel lang overna om deze blog naar Tumblr te verhuizen, want Blogspot ligt me gewoon niet meer. Voornamelijk omdat ik de laatste tijd nogal veel korte posts schrijf, i.p.v. lange posts, zoals je bij een Blogspot blog gewoon bent.
Een paar weken geleden was ik er helemaal klaar voor om m'n blog over te zetten, toen ik las dat je met Bloglovin' geen Tumblr blogs meer kon volgen. Tsja, daar ging mijn perfecte beeld van Tumblr... Gelukkig is dat probleem nu opgelost, en kan je mijn nieuwe blog weer gewoon volgen met Bloglovin' :)
Behalve de naam veranderd er eigenlijk niets aan de blog (en dat vind ik wel goed eigenlijk, want 'halverwege een nieuwe gedachte' was zo ontzettend lang). Ik heb zoveel mogelijk van deze layout proberen overzetten, voor zover dat gaat. Ik heb mijn html-skills daarvoor ferm moeten bijschaven, maar wat ben ik daar nu dankbaar voor! Met Tumblr kan je zovéél kiezen en veranderen! Moet de zijbalk een pixel kleiner, dat kan je veranderen. Moet je header net iets meer naar links, dan kan je dat veranderen. Moet daar onder dié post een streep komen, dat komt voor elkaar! Wauw.
Ik heb dus nogal veel aan het theme (ha, ik gebruik nu al fancy Tumblr termen) gesleuteld, met als gevolg dat er hier en daar wat foutjes zijn ingeslopen. Ik weet al dat wanneer je internet explorer gebruikt, er soms rare randen rond foto's zitten. Af en toe stuit je ook op een nietszeggende 'block.title 4;ç$d', gelieve zo'n dingen aan te duiden indien je ze ziet asjeblieft, dan kan ik ze weghalen :)
Deze blog blijft ook nog online staan, dan kan je al m'n oude posts hier blijven lezen. En dan nu: de grote onthulling van de nieuwe blog.........

5 opmerkingen:

  1. Gewaagde poging zeg! Mij lijkt bloggen op tumblr heel apart haha :) Ik ga je natuurlijk even volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je gelijk gevolgd, ziet er mooi uit!
    Wel wennen het is wel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I wish I understood something. Although I want to say that I fell in love with your lovely photos <3 You're so magic!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh thank you! I'm thinking about blogging in English, I adore the language ♥ Who knows...? Maybe you'll understand soon :)

      Verwijderen