05-09-14

willekeur #2


 Na-apers 

Ik heb altijd schrik om iemand anders na te doen. Als iemand anders mij nadoet, vind ik die persoon kinderachtig. Niet per sé door het na-apen, maar omdat ik constant verander, en ik alles wat ik vroeger deed automatisch verbind met kinderachtig zijn.
Als iemand mij écht nadoet, probeer ik het niet als als nage-aapt worden te zien, eerder als het starten van een trend. Dat voelt beter. Niet dat dat helpt hoor, ik ben dan nog altijd kwaad.

 Kledingstijl

Meestal zie ik eruit alsof ik
1. mijn pyjama nog aan heb
2. een zwerver ben
3. naar een festival ga
4. voor het eerst zelf mijn kleren mocht uitkiezen

 Google translate 

Een duimpje omhoog voor Google vertalen, die mijn post over Bianka vertaalde als 'A note for Bianka, a beautiful earring has dragons'. Mijn god. En dan te denken dat iemand anders (of die persoon nu Engels sprekende Bianka is of niet) mijn blog zo gelezen heeft.
Indien je meer geweldige zinnen wilt lezen kan je hier terecht. Alvast een voorproefje: 'and coffee along with two men '. Juist ja.

 Het gesprek 

Er zit iets verroests goud in je hoofd,
zei ze ooit tegen me
En het was niet haar bedoeling poëtisch te zijn


2 opmerkingen:

  1. na-apers zijn erg irritant, al is het wat anders als ze het van te voren vragen. Ik ben zelf altijd bang dat andere vinden dat ik ze na-aap al lijkt het er niet op of is het er alleen op geïnspireerd.
    Leuk artikel dit en mooi hoe je je menning en gedachtes op papier (niet echt papier eigenlijk) weet te zetten. Al vast gefeliciteerd, ik zie dat je blog morgen precies 3 jaar is! 6 september is echt een super dag, ik kan het weten want dan ben ik jarig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken het. Ik vind het ook heel erg irritant!

    BeantwoordenVerwijderen