21-09-14

Mensen van Middelkerke

Het meisje met het mooie hemd, dat al skatend onder de wegversperringsbalk door dook.

De man met enige zoektochtkennis die ons een hint gaf over vraag 12.

Het wielrennerskoppel dat ons trots op de inscriptie van het rooster in de goot wees.

De man die mij bijna een hartaanval bezorgde toen hij boven mij het venster opendeed.

De idioot die alleen de linkerzijspiegel stal en niet onze hele auto.

De eigenaars van ons appartement die al twee jaar dezelfde wifi code hebben.

De vrouw in de film met de goede muzieksmaak en het rare haar.

Onze buren die ervoor zorgden dat mijn kamer 's nachts aanvoelde als een wasmachine op mensenmaat.

De vrouw aan de kassa die het hele levensverhaal van mijn moeder moest aanhoren.

Diezelfde vrouw die het niet erg vond dat ik de ringenautomaat voor een kwart leegkocht.

De serveerster die moest aanzien hoe ik mijn friet met ketchup met mijn handen at, in plaats van met het plastieken vorkje.

De vrouw die mij in het Frans aansprak, waarop ik in het Frans antwoorde dat ik geen Frans kan.

1 opmerking:

  1. Mooi geschreven, leuk gedaan!
    "De vrouw die mij in het Frans aansprak, waarop ik in het Frans antwoordde dat ik geen Frans kan"
    < Hihi :D (sorry ik moest die d even erbij doen bij antwoordde)

    BeantwoordenVerwijderen