09-08-14

I'm just a crack in this castle of glass (zeeboekje)


Het vervolg van de vorige zeeboekjes post. De titel komt uit een liedje waarvan ik de naam niet meer weet en de foto's zijn even slecht als de vorige keer, sorry korrie daarvoor.


Alles wat ik aan het strand gevonden heb: vis, ballon, visgraat, schelp, handschoenen, hondenspeeltje, hout, schelp, steen, ...


Eindelijk, een heldere foto! Ha, had je gedacht! Wacht maar tot de volgende...


Het tekenspel is een spel waarbij alle deelnemers omstebeurt een totaal willekeurig voorwerp moeten benoemen, om het vervolgens te tekenen. Je gaat door tot je blad vol is, of tot je het kotsbeu bent. Je bent verplicht om elk voorwerp te tekenen, zelfs al is het een walrus op een eenwieler.
We bestolen de brievenbus van ons appartement en vonden post van de voorbije 100 jaar. Liefdesbrieven zaten er niet bij, helaas.



»→ meer over het zeeboekje 

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Trouwens, ik heb je genomineerd voor de Sunshine blogger award!
      Liefs

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik weet dat je op het moment bezig bent met een boek schrijven.
      Maar ik wou je toch nomineren voor de sunshine blogger award.
      Ik snap het wel als je hem niet doet.

      Verwijderen
  3. Oooh, schattig dan van die zeer slechtziende man!

    BeantwoordenVerwijderen