03-08-14

Een briefje aan de lezers

Lieve lezers,

Alliteraties zijn leuk.

Ik ga deze blog een tijdje heel hard verwaarlozen. Ik ben namelijk een boek aan het schrijven (niet dat ik dat nog geen twintigduizend keer heb geprobeerd hoor). Ik heb zelfs nog geen vol hoofdstuk af, slechts een tiental pagina's, maar ik heb een goed gevoel bij dit verhaal.

Een heel goed gevoel.

Zo goed, dat als ik het boek in de winkel zou tegenkomen, ik het meteen geweldig zou vinden.
Als het zo doorgaat en ik het na 5 hoofdstukken nog zo geweldig vind (want ja, bij vijf hoofdstukken houdt de liefde meestal op bij mij) maak ik het af en plaats ik het op Wattpad. Mijn eerste afgemaakte verhaal.

Behalve dan als ik het afgewerkte verhaal doorlees en denk mijn god wat heb ik nu gecreeërd dit is verschrikkelijk, of iets anders in die trant. Waarschijnlijk wordt het verhaal ook verschrikkelijk. Aangezien het mijn eerste echte boek is en al. Maar goed, laten we positief blijven, en hopen dat ik meteen een meesterwerk creeër. *kruist vingers*

P.S. Ik ben nog op zoek naar een jongensnaam voor één van de personages. Laat een naam achter in de reacties in ruil voor mijn eeuwige liefde en vriendschap ↓

11 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat je een boek schrijft! Dat heb ik ooit ook al geprobeerd, maar dat lukte niet bepaald.
    Wel jammer dat je je blog nu gaat verwaarlozen, want je blog is echt zoooooo leuk!
    Veel geluk met het schrijven!!!
    jongensnaam: Boris?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm... Boris... Hij gaat bij op de niet-helemaal-zeker lijst. En bedankt :)
      Ik heb nog wat post ingepland staan hoor, voor de komende weken!

      Verwijderen
  2. Super gaaf Lise, maar als je hem dan af hebt, doe het dan meteen goed en stuur het naar een uitgever :)
    Jongensnamen, pff. Jim, Steve(n), Quinten, Angus, Jitse, Abel en nu stop ik. Heb expres even een paar bijzondere uitgezocht. :)

    Heeeeeel veel plezier met het schrijven van je verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angus, Jitse en Abel vind ik heel mooi :)
      En over dat echt uitgeven, ik weet niet of ik dat wel durf...

      Verwijderen
    2. Waarom niet? Stel dat het nou wordt uitgegeven?

      Verwijderen
    3. Daar heb ik juist schrik voor! Wat als ik het na een tijdje niet meer leuk vind? Dan kan ik niet gewoon op delete drukken...Ik ben echt een onzekere bibberkip op dat vlak.

      Verwijderen
  3. Veel succes met schrijven! Je kunt goed schrijven en bent creatief dus ik denk dat het je gaat lukken!
    Een jongensnaam: Brain, Sander, Bram, Oliver, Yesper, Oscar, Curtis en verder kom ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kobalt,Levi,Eagle,Maan (zo heet mijn stiefbroer),Kostos,Vital,Ares,Troy,linus,...........
    Hoop dat je wat inspiratie opdoet ;)
    Ik ben heel benieuwd naar je verhaal! Misschien ga ik er ook eentje schrijven...misschien :p
    Ik wens je heel veel ideeën en inspiratie voor je verhaal!
    Liefs, Marie
    http://maritual.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen doen doen!
      Troy zou zo goed bij het personage passen, maar ik denk dat ik dan elke keer aan High School Musical moet denken als ik het typ 0.0

      Verwijderen