22-08-14

bouwtekening hangmatstandaard (de sunshine blogger award)



Ik werd dus genomineerd voor de Sunshine Blogger award. En toen werd ik nog eens genomineerd voor de Sunshine Blogger award. Alsjeblieft mensen, nomineer me nog eens, want ik vertel graag over mezelf ;) Bedankt Kaylee en Ancellina, voor het nomineren!

Hier komen dus de veertien totaal willekeurige feitjes over mij, en stiekem ook een paar over de blog, omdat ik anders niet aan veertien kwam (veertien, want ik ben 2x genomineerd). Oh en even tussendoor zou ik me willen verontschuldigen aan de mensen die getraumatiseerd zijn door bovenstaand logo.


1. Bouwtekening hangmatstandaard is mijn meest voorkomende zoekwoord, omdat één iemand zo op mijn blog is gekomen en omdat ik het daarna in mijn vreemde zoekwoorden post gezet heb.
Bedankt google, je bent geweldig.

ur long hair hides a waste of time
baby let me write yr lines
u never pick up when I call
and even when you answer
it's like talking to a pretty wall
 
- Lisa Prank

2. Ik vind Lisa Prank zo geweldig! De teksten blijven echt dagenlang in mijn hoofd hangen, vooral nu ik haar album 'crush on the world' heb gedownload. Het album is gratis wanneer je op BUY NOW drukt, en 0$ invult (zoals bij de meeste albums op Bandcamp). Nog een aanrader is Maija Sofia, vooral 'cosmonaut' en 'euphoria' vind ik mooi.

I said paint me please
 
then I might look pretty
 
he took out his easel
 
and painted the stars
 
-Maija Sofia


3. Ik vind de outfits van 3SUISSES collecties zo mooi, maar hun eigenlijke kleding vind ik zo verschrikkelijk...

4. Gisteren was ik aan het surfen op het interwebs toen ik Material Girl magazine tegenkwam. Oh mijn god. Voor ik het wist was ik de helft van mijn dag kwijt door plaatjes te kijken. Zo. Veel. Moois. En achter elk mooi plaatje zit nog eens een artikel met meer mooie plaatjes.

5. Voor het eerst in jaren heb ik een rok aan die tot over m'n knieën komt. Eronder heb ik kniekousen aan, dus telkens als iemand naar me kijkt heb ik zoiets van: HA jij denkt dat ik een panty aan heb toch?  *trekt rok naar boven* hahaha fout gedacht loser
Ik voel me echt zo'n klein kind in deze rok...

6. Ik heb ook besloten om voor de rest van mijn leven een dot te dragen. Waarom, vraag je?
Ik ging dus naar de kapper, op een bad hair day, want ik denk altijd: dan kan het onmogelijk erger worden. Nou, niet dus (dat klinkt echt heel Hollands sorry).

(7. Ik ga alleen naar de kapper wanneer m'n haar niet goed zit.)

Ik had een plaatje mee van een meisje met ongeveer dezelfde bles als mij (vol en een beetje rommelig), krullen en véél laagjes (en dat was echt overduidelijk te zien, zelfs door mij ook al moet ik eigenlijk een bril).

(8. Ik moet al anderhalf jaar lang een bril maar weiger er één te kopen.)

Heeft die kapper toch wel al mijn laagjes eruitgeknipt (geen idee hoe maar kom) en mijn haar helemaal stijl geföhnd. WHUUUT? Ik liep daar dus helemaal getraumatiseerd buiten.

9. Ik ben erover na aan het denken om als andere optie een hippie te worden, met van dat heel lang vormloos haar en een middenstreep. Dan hoef ik nooit meer naar de kapper.

10. Ik luister het liefst naar muziek die niemand kent, dus wanneer ik uitvind dat een band eigenlijk best populair is luister ik vanzelf minder naar hun muziek.

11. Mijn lievelingsserie is 'the 100' van CW, en ik ship Bellarke zo hard dat ik een personage in m'n boek Bel Clarke heb genoemd.

12. Ik draag geen make-up maar ik vind cat eyes en matte oranje lippenstift het mooiste wat er bestaat op deze wereld.

13. Ik heb een soort van crush op Flower, van Bobbly Rainbow Socks. Oh, en ik ben niet lesbisch dus.

14. Ik ben heel irritant want ik:
verbeter mensen wanneer ze iets zeggen wat taalkundig niet klopt
vind sokken in sandalen mooi
vind ruzie maken leuk

En dan nu: het nomineren van vijftien andere mensen! Eigenlijk zou ik nu dertig mensen moeten nomineren... Ik hou het toch maar bij vijftien. Oh mijn god hoe kom ik ooit zelfs aan vijftien? Maar goed, ik zal mijn best doen.

Ik nomineer, in een volgorde zo willekeurig als de feitjes: 

Amber, Britt, Marie, Eva, Sannie, Lobke, Laura, Eline, Liese, Ilah, Leila, Charlotte, Iris, Nicole, Roos

5 opmerkingen:

  1. Haha, leuk om te lezen, en bedankt voor het nomineren! Ik ben inmiddels al 3 keer genomineerd, en alle leuke blogs die ik wilde nomineren zijn dat al, dus ik denk dat ik maar over sla. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke feitjes! :D Ik verbeter ook mensen die wat taalkundig fout zegen, ik kan gewoon niet anders...
    Ik weet niet waarom maar vind jou wel een type voor Blackmore's Night, ook niet heel populair.
    Dus ken je het?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Super leuke en grappige feitjes! Over dat taalkundig verbeteren, daar hoor ik ook bij. Ik kan het ook gewoon niet laten, het gaat vanzelf hé! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke feitjes! Bedankt dat je me hebt genomineerd, superlief! Jammer genoeg heb ik die award net gedaan, maar ik pas het nog even aan en dan vernoem ik jou ook ;) Liefs, Amber

    BeantwoordenVerwijderen