18-07-14

Rotting like a wreck on the ocean floor, sinking like a siren that can't swim anymore (zeeboekje)


Ik heb net te horen gekregen dat we volgende maand weer eens naar de zee gaan, dus besloot ik, om het te vieren de nieuwe pagina's in m'n vakantieboekje te laten zien. Mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's! Ik had pas door dat de instellingen van m'n camera niet goed stonden toen ik alle foto's al had gemaakt... Maar goed, dat zal me leren om niet eerst een testfoto te maken.


Deze sticker heb ik een week lang op m'n arm gehad, om een zontattoo te krijgen. Je zag er achteraf niks van, wat maar weer eens bewijst dat ik gewoon niet bruin.





'Roos heeft een pijne poot': de kat mankte, dus konden we bijna niet op vakantie vertrekken omdat we naar de dierenarts moesten.


'Doe het licht eens aan': een waargebeurd verhaal, waarin ik per ongeluk op iemand's deurbel druk om 7 uur 's ochtends.



Hier staat dus wel degelijk kuStjasjes, oké? In dit boekje bevinden zich complottheoriën over de bewoners van Nieuwpoort. Sorry Nieuwpoortbewoners.

»→ meer over het zeeboekje

bron titel: Swimming - Florence + the machine

7 opmerkingen:

  1. Wat een fijn boekje! Ik moest heel erg lachen met het doe het licht eens aan verhaaltje, dacht wel eerst dat het ging over zo'n lichtknop die maar een bepaalde tijd blijft branden en dat je dan op de andere plaats wil zijn (dus hard moet rennen) voordat het licht opnieuw uitgaat, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik zou ook echt superhard weggelopen zijn als ik op een deurbel had gedrukt :) Badass die je bent. Je maakt er wel echt je werk van hé, supertof om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan! Zo creatief dat je bent! Gaan we jullie weer eens tegenkomen aan zee? Of zijn jullie al vroeger weg? :) Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb van m'n moeder begrepen dat we zelfs een keer samen gaan eten! Maar dat kan ook wel fout zijn hoor, ik was niet echt aan het luisteren ;)

      Verwijderen
  4. Mooi gemaakt! Grappig van die deurbel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Grappig van die deurbel :)

    BeantwoordenVerwijderen