22-07-14

kat in de kast #2



Welkom bij 'kat in de kast', een column waarin ik je vertel welke boeken het lezen waard zijn. Om meer boeksuggesties te zien, klik je onderaan de post op het label 'boeksuggesties'.

 boeksuggesties #2 

Across the universe is een geweldige trilogie! Het verhaal gaat over een meisje, Amy, dat samen met een honderdtal andere mensen ingevroren en op een ruimteschip geplaatst wordt, om naar een nieuwe planeet te verhuizen. Op het schip wordt Amy te vroeg wakker, omdat iemand haar probeert te vermoorden. Spannend, spannend! spanning, romantiek, sci-fi

Als volgende boek: De ogen van Kronos. Het is eigenlijk een kinderboek, maar ik vond het vroeger zo'n geweldig verhaal (ik had zelfs het befaamde 'fluisterflesje' nagemaakt) dat ik het bij op de lijst moet zetten. In het boek vecht een jong meisje om haar vaders ogen terug te krijgen, want de ogen hebben magische krachten, vandaar dat ze gestolen werden. Een beetje een vreemd verhaal, maar je went er wel aan ;) fantasy, actie

Essentiele bakrecepten: gezonde gebakjes en cakejes. Dit is eigenlijk geen boek, maar een tijdschrift. Toch moest ik hem bij op de lijst zetten, want de muffins in dit boek (ik raad vooral de bananenmuffin aan) zijn overheerlijk! Of ze ook echt gezond zijn, dat betwijfel ik... Je kan het tijdschrift kopen in de Delhaize. recepten

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met kat in de kast ! Ik houd van katten <3.
    Ik heb al eerder is gehoord over across the universe. Het lijkt me een spannend boek!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw wat cute!!!

    Ps: like de Facebook pagina van heldinophakken en maak kans op de nieuwe damesparfum van Hugo Boss “Ma Vie” t.w.v. €95,-.

    BeantwoordenVerwijderen