23-06-14

kat in de kast #1 (boeksuggesties)



Een heel lange tijd geleden maakte ik deze foto's van Roos, toen ze per se de boekenkast in wou. De foto's (een stuk of 10) staan nog altijd op m'n laptop, en nog altijd wist ik niet wat ik ermee moest doen. Ik besloot dus een soort mini-serie te maken van boeksuggesties (want ja, ik lees graag), de serie stopt wanneer de foto's op zijn. Zo simpel als dat.

Boeksuggesties #1

De Divergent serie kent iedereen onderhand wel, door de eerste verfilming die pas is uitgekomen. Toch wil ik hiermee mijn lijst beginnen, want ik vind het nog altijd een geweldige reeks! Alhoewel het laatste boek toch een beetje tegenslaat, is het zeker de moeite waard om de eerste 2 delen te lezen.
Het boek speelt zich af in een nieuwe wereld waar iedereen opgedeeld wordt in facties, aan de hand van je persoonlijkheid. romantiek + fantasy + actie

The mortal instruments ken je misschien ook al van de verfilming van City of bones, maar hoe slecht de film ook mag zijn: de boekenserie is geweldig! Wanneer je de film nog niet hebt gezien, zul je de reeks vol spanning uitlezen, steeds benieuwd naar wat er als volgende gaat gebeuren. Het boek gaat over een meisje dat uitvindt dat ze een shadowhunter (sorry, ik lees in het Engels, dus ik weet niet hoe de meeste benamingen vertaald worden) is, en dat al haar herinneringen aan magie gewist zijn. romantiek + fantasy + actie

Voor de mensen die minder graag lezen maar wel graag mooie plaatjes kijken (hallo daar, Tumblr verslaafden) is het Ikea Love for textiles boek een must. Op elke pagina vind je mooie interieurs en tips om zelf aan de slag te gaan met stof.
diy's + mooi

2 opmerkingen:

  1. Dit komt dus echt perfect uit! <3 Mooie foto's trouwens! Ik schrijf alles meteen op zodat ik genoeg leesvoer heb, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Divergent wil ik graag lezen, maar ik heb nog een hele lijst met boeken die ik wil lezen.
    Wat heb je toch een lieve kat! Die van ons bladert/krabbelt door de boeken heen :D

    BeantwoordenVerwijderen