13-05-14

郵件 / de yolo brief


Ik kreeg een brief van Crystal, uit Hong Kong. Dankzij Crystal ontdekte ik dat Hong Kong in China ligt, en niet in Japan, weet ik wat ik eet wanneer ik (denk dat ik dat deed / Joke van Leeuwen) naar de Chinees ga en ben ik nu de trotse bezitter van een Chinese munt.


Bij de brief zat dus een echte Chinese munt. Er werd mij gevraagd een Europese munt terug te sturen, dus dat heb ik braaf gedaan (alhoewel het wettelijk verboden is geld op te sturen maar, YOLO).
Dat is dus letterlijk de eerste keer in mijn leven dat ik het woord yolo gebruik. Ik vind het nog steeds geen leuk woord.


Fun fact: de foto's in deze post staan op volgorde van blauwheid.

6 opmerkingen:

  1. Wat cool dat je met iemand uit China schrijft!
    Het ziet er allemaal erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, Crystal heeft daar een mooie brief van gemaakt! en wow, gij durver! #swag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal niet jaloersmakend hoor, post uit China! Super tof zeg. Ook het muntje! Enne.. ik weet alleen de landen te liggen door het spel Risk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf dat je gewoon schrijft met iemand uit China! Leuk, zo leer je de culturen ook meer kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf! Wat leuk dat je nu zelfs een chinese munt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen